بازدید 24119
۴
نقشه رنگ‌بندی کرونایی بروز شد

تعداد شهر‌های «قرمز» صفر شد/ ۹۰ درصد شهر‌های کشور در وضعیت زرد و آبی

بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته است تا جایی که پس از ده هفته، رنگ «قرمز» از نقشه حذف شد؛ رنگی که برای نشان دادن شهرستان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در وضعیت «بسیار پرخطر» قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 09 September 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی کشورمان به فاصله یک هفته بروز شد و تغییراتی یافت که نشان می‌دهد اوضاع در هفته گذشته بهبود چشمگیری داشته است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته است تا جایی که بعد از ۱۰ هفته، رنگ «قرمز» از نقشه حذف شد؛ رنگی که برای نشان دادن شهرستان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در وضعیت «بسیار پرخطر» قرار دارند.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

کافی است به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته دقت کنید تا کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا به صفر شدن شهر‌های قرمز منجر شده است که هفته قبل ۸ شهرستان را شامل می‌شد.

البته این تنها تغییر رقم خورده نیست، چون بنا بر نقشه جدید که از فردا ۱۹ شهریورماه اعمال می‌شود، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») با کاهشی بسیار بزرگ، از ۱۱۶ به ۳۵ شهرستان رسیده که نشان می‌دهد ابعاد بهبود اوضاع کرونایی بسیار وسیع بوده است.

بدین ترتیب ناگفته پیداست که بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های زرد و آبی که وضعیت کم خطرتری دارند، افزایش یافته که اتفاق خوشحال کننده‌ای است؛ شمار شهر‌های زرد از ۳۰۲ به ۳۴۲ و تعداد شهر‌های آبی از ۲۲ به ۷۱ شهرستان افزایش یافته است.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یکم این اعلام رنگ ریاکاری نیست؟!!!!!!!!!
جالبه استانی که بیشترین دز واکسن برکت را زده آبیه
چقدر وزیر جدید در ایران و جهان زحمت کشید تا آمار پایین بیاید!در همه کشورها تلاش کرد و یک تنه آمار کرونا را در جهان پایین آورد!
خدا را شکر. با تشکر از کادر زحمتکش درمان. انشا... دوستانی که از بیکاری اینجا کامنت می نویسند یک شغل آبرومند گیر بیاورند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست