بازدید 5096

وزارت ورزش از دست پولادگر خلاص می‌شود؟

کد خبر: ۱۱۳۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 09 September 2022

سیدمحمد پولادگر معاون حمید سجادی در همین چندماه ابتدایی کارش آنقدر حاشیه و جنجال و اختلاف رقم زده که به اندازه چندسال این جایگاه را درگیر مسائل داخلی با فدراسیون ها کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز اختلاف شدید و علنی و زشت با علیرضا دبیر و مسائل بودجه‌ای با فدراسیون کشتی که بازتاب گسترده ای داشت، ماجرای فدراسیون ورزشهای همگانی و خصومت شخصی با رئیس این فدراسیون پیش آمد و کار به جایی کشید که نزدیک به ده مدیر این فدراسیون در اعتراض به برخوردهای سلیقه‌ای و نابودکننده معاون قهرمانی وزارت ورزش استعفا کردند.

با خلق این حجم از حاشیه و اصطکاک به نظر می‌رسد پولادگر خیلی زودتر از موعد به خط پایان نزدیک شده است. حالا برخی اخبار از تغییرات قریب الوقوع در صندلی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که طی ماه‌های اخیر حواشی زیادی را رقم زده، خبر می دهند.

اما مقصد بعدی پولادگر کجاست؟ انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی المپیک صندلی‌های مدیریتی ورزش ایران را در آستانه تغییرات قرار داده است.

همین چند روز پیش بود که مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و در این مجمع خسروی وفا به صراحت اعلام کرد دیگر صلاح نیست در صندلی ریاست کمیته پارالمپیک بماند و در انتخابات پیش رو جای خود را باید به فرد دیگری بدهد.

همین صحبت‌ها سبب شده تا گمانه‌زنی برای انتخاب جانشین وی از هم اکنون داغ شود. در همان مجمع صحبت‌های حاشیه‌ای از محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی به عنوان گزینه ریاست کمیته پارالمپیک نام برده شد و مصاحبه پولادگر در پایان مجمع این گزاره را تقویت کرد. او در پاسخ به ریاست کمیته ملی پارالمپیک سیاستمدارانه گفت: نمی‌دانم چه جوابی بدهم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار