بازدید 75990

اظهارات تند بازیگر زن جنجالی تلویزیون

قصه از آنجایی شروع شد که فیلمی که اسمش را مستهجن گذاشتد به من منتسب شد، بارها بازجویی شدم و بارها گفتم که این سی .دی به من مربوط نمی شود، چنین اتفاقی به زندگی من بسیار ضربه زد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵ 14 August 2010
زهرا امیرابراهیمی که در خارج از کشور به سر می برد، گفته است: تک تک آدمهای ایران ممکن است در این اتفاقی که برای من افتاد، دست داشته باشند، ولی مردم ما خیلی مهربان هستند، شاید پشیمان شده باشند، شاید فهمیده باشند که چقدر من از این اتفاق ضربه خوردم و امروز دلم برای ایران تنگ شده!

به گزارش پارسینه، زهرا امیر ابراهیمی، بازیگر جنجالی بعد از خروج از کشور اخیرا در خصوص فیلم غیراخلاقی منتسب به وی گفته است:قصه از آنجایی شروع شد که فیلمی که اسمش را مستهجن گذاشتد به من منتسب شد، بارها بازجویی شدم و بارها گفتم که این سی .دی به من مربوط نمی شود، چنین اتفاقی به زندگی من بسیار ضربه زد.

وی در این مصاحبه که در شبکه های اجتماعی پخش شده است، گفته: مدتها تنها از خانه بیرون نمی رفتم، چون از عکس العمل مردم مطمئن نبودم، به من می گفتند باید فراموش شوی و من می پرسیدم چرا؟ چرا باید فراموش شوم؟

امیرابراهیمی سپس به تحلیل مشکلات جامعه ایران پرداخت و مدعی شده : ما اجازه نداریم بلند درباره عشق مان حرف بزنیم. اینها در کتابهای آموزشی ایران ، درس داده نمی شد!

این بازیگر جنجالی اظهار داشت:خیلی ها فکر می کنند کادر شخصیت های و فیلم های صداوسیما یک فرشته هایی لای زر ورق هستند که سریالشان را بازی می کنند و می روند، در صورتی که اینها هم 90 درصدشان همان نوع زندگی مردم کوچه و بازار را دارند.

به گزارش پارسینه، امیر ابراهیمی همچنین اظهار داشته : تک تک آدمهای ایران ممکن است در این اتفاقی که برای من افتاد، دست داشته باشند، ولی مردم ما خیلی مهربان هستند، شاید پشیمان شده باشند، شاید فهمیده باشند که چقدر من از این اتفاق ضربه خوردم و امروز دلم برای ایران تنگ شده!

گفتنی است زهرا امیرابراهیمی 29 ساله است، وی با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی نرگس(1385) به شهرت رسید. وی همچنین در دو فیلم سینمایی "سفر به هیدالو" (۱۳۸۴) و "انتظار" (۱۳۷۹) بازی کرده است.میرابراهیمی پس از خروج از ایران ، در فرانسه سکنی گزید و در فیلم «زنان بدون مردان» ساخته شیرین نشاط و تاتر «رویای طاهرگان خاموش» به همراه شبنم طلوعی(بازیگر بهایی) به ایفای نقش پرداخته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
اولا کجای اظهاراتش شدید و تند بود . ثانیا حرفاش درسته ثالثا شما عقدی ای هستید
ببخشید ما رو تو رو خدا... ببخشید که ما تو اون فیلم به جای شما بازی کردیم!!!!!!!!!!!!!
پررویی هم حدی داره
در صورت صحت عمل جرم كسي كه اين عمل را فاش نموده حتما"از عامل سنگينتر است .
شماها یه کاریش کردید که رفت و اگر هم بهایی بشه مسئولش کسانی هستند که باعث شدند بره
همه مطلب خوب بود الا این آخری که نوشتی (بازیگر بهایی) چرا اسلام را اینقدر جدا کننده معرفی می کنید . من خودم مسلمان هستم . ولی باور کنید این آواخر با این کارهایی که از امثال شما با نام مسلمان و به نام اسلام سر می زند ، نمی دونم خودم رو مسلمان معرفی کنم یا بی دین ! ممنون می شم اگر چاپش کنی.
این اظهارات کجاش تند بود؟
شما که این مزخرفات رو انتشار میدید این رو هم بگید که فیلم زنان بدون مردان یک فیلم غیر اخلاقی و دارای صحنه های ناشایست بوده و تاتر رویای طاهرگان خاموش نیز یک تاتر ضد ایرانی به حساب می آید
پاراگراف آخر را در ویکی پدیا دیدم ولی حرفی از بهایی بود طلوعی نبود.چطور ت چند سال پیش بهایی نبوده؟ حالاشده آدم بده
حضرت علي (ع) ميفرمايد .اگر شب هنگام كسي را در حال گناه ديدي .فردا به آن چشم نگاهش نكن چون ممكن است سحرگاه توبه كرده باشد و تو نداني
خدايا از سر تقصيرات ما بگذر .
بابا هركي زندگي خودشو داره..چي كار داريد به كار همديگه آخه..
بابا کجایید، از دنیا بیخبرید. این خبر مال یکسال پیشه، من پارسال فیلم مصاحبه امیر ابراهیمی رو توی خوابگاه دیدم
ما هم آخرش نفهمیدیم چی شد؟ولی هر چه که بود این ماجرا ها تو زندگیه خیلی های دیگه هم هست از هنرپیشه بگیر تا شغل ها و مقام های دیگه ولی این یکی بد شانسی آورد.
این مصاحبه واسه 6ماه پیشه...حداقل...خسته نباشی تابناک....
یعنی چی؟! می خواد بگه که من نبودم که تو اون فیلم بودم؟!
فکر نمی کنم تک تک مردم ایران از خصوصی ترین بخش زندگی شان فیلم بگیرند و بعد هم در نهایت بی فگری و حماقت آنرا در اختیار غریبه و نا محرم قرار دهند . یاوه گویی هم حدی دارد .
کجای آن تند است؟
اوووووووه شما دیگه چقدر از اخبار عقب هستید. این خانم چند ماه پیش با بی بی سی مصاحبه کرده بود و این متن مصاحبه او است
در ایران دیگ های سیاه به دنبال کوچکترین لک روی دیگهای دیگر میگردند
بابا تابناک خیلی باحالی!!!!
این که مربوط به مصاحبش با بی بی سیفارسی مال 1 یا 2 سال پیشه، بعد میگن چرا مردم بی بی سی فارسی و فارسی 1 و voa می بینن.....
خیلی عقبی خیلی عقبی
واقعاً هدفتون از این جور خبرها چیه؟
زنان بدون مردان؟؟؟؟؟؟؟؟ این رو از کجا در آوردی؟؟؟؟
این مصاحبه قدیمی بود که!!
پارسینه خبر سرد گذاشته شما هم کپی کردید!
آقا من كاري ندارم اين خبر را از كجا آوردين ولي محض اطلاعتون اين خبر 7 ماه پيش بي بي سي فارسيه.
به نظر من مسائل شخصی ادمها ولو درست یا غلط نباید به هیچ وجه رسانه ای شود و این یک جرم رسانه ای است .
ویه هیچ کس زندگی خصوصی افراد ربطی ندارد حتی دولنت و حکومت
خانم اميرابراهيمي در ايران چيزي وجود ندارد که دلتان برايش تنگ شده باشد.
هر روز یک دوست و یک فرزند میهن به دشمن و غریبه تبدیل میشود تا کی؟ (لطفا در سایت گذاشته شود شاید که در بین خواص و عوام برای مبارزه با این عارضه تدبیری اندیشه شود)
آقا این نظرات مال دویست سال پیش است.
ملتي بدبخت هستيم كه لذت ما در بي آبرو كردن ديگران و لذت بردن از آن است
خوب که چی ؟ همه ی ما تو این جریان مسئولیم . آخه به هر کدوممون که می گفتن فیلم زهره می گفتیم آره بده ببینمش ... اگه نگاه نمی کردیم این اتفاق نمی افتاد . حالا هم پس لطفا همه ی تقصیر رو گردن اون بیچاره نندازین
کجای این بیچاره جنجالیه؟
واقعا" خیلی تند بود ها . میواظب باشید شیما رو نسوزونه آقای تابناک ؟؟؟؟!!
ایشون تو اون فیلم بوده درست .خودش میدونه با خدای خودش. تو چرا فیلم شو پخش کردی؟ تو چرا هی میگی "ببخشید که ما تو اون فیلم به جای شما بازی کردیم!!!!!!!!!!!!! "
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل