تقدیر آیت‌الله جنتی از دولت سیزدهم

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 06 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه دهمین اجلاسیه رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن درود به روح مطهر امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت اعضای فوت شده مجلس خبرگان گفت: پیاده روی اربعین در تاریخ بی نظیر است و محضر عشق مردم به حضرت اباعبداللهالحسین (ع) است. این مراسم به مرز و جغرافیا و قومیت محدود نیست.

وی افزود: دشمن در محور مقاومت از جمله سوریه شکست سختی خورده و می‌خواهد آن را با برهم زدن مراسم اربعین حسینی جبران کند و مسئولان باید با تلاش لازم و برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، از این اقدام دشمنان جلوگیری کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه گروه‌های شیعی نباید بگذارند برخی اختلافات به این مراسم باشکوه ضربه بزند، اظهار کرد: از مردم عزیز عراق که با مهمان نوازی خود از زوار اباعبدالله علیه السلام پذیرایی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم بیان کرد: دولت اقدامات خوبی را در حوزه های مختلف انجام داد. با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور محترم و اعضای دولت مشاهده کردیم.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه مسئله اقتصاد و معیشت مردم، اولویت اول کشور است، گفت: دولت در این مدت ضمن اقدامات دیگر، چند اصلاح اقتصادی را آغاز کرد و به نتیجه رساند و تداوم این اصلاحات در زمینه های مختلف اقتصادی ازجمله مسائل بانکی، باید شتاب گیرد.

آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه راه برطرف کردن مشکلات، توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: رهبر انقلاب توصیه کردند که از شرطی کردن کشور جلوگیری شود و همه چیز را به مذاکرات گره نزنید. توجه به این توصیه، باعث دسترسی به نتایج بسیار خوبی شد. هرجا به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه شد، موجب پیشرفت کشور شد و هرجا که این اتفاق نیفتاد، ضربه خوردیم. خداوند ان‌شاءالله ایشان را برای کشور ما حفظ بفرماید.

رئیس مجلس خبرگان در پایان با اشاره به نقش ولایت فقیه در حفظ کشور در فتنه ها و بحران ها ازجمله فتنه ۸۸ تصریح کرد: وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موجب حفظ کشور در بحران‌ها شده است. ولایت فقیه مسئله تازه ای نیست و در ادامه مسیر انبیاء و ائمه بزرگوار ماست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۳۲
اگه تقدیر نمی کرد تعجب بود بالاخره زحمتها برای این دولت کشیده بود و رد صلاحیتها کرده بود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
چاقو دسته شو نمی بره
ناشناس
| Romania |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
ایشان باید هم تقدیر کنند هر چی باشه رییس دولت سیزدهم دست‌چین شده حضرت آیت الله جنتی‌ست.
"رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه مسئله اقتصاد و معیشت مردم، اولویت اول کشور است، گفت: دولت در این مدت ضمن اقدامات دیگر، چند اصلاح اقتصادی را آغاز کرد و به نتیجه رساند و تداوم این اصلاحات در زمینه های مختلف اقتصادی ازجمله مسائل بانکی، باید شتاب گیرد."
خب این جمله اول که با جمله دوم تناقض داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
مسایل بانکی هم با استقرار حضرات روحانیت معزز در بانکها بزودی حل خواهد شد.
کدوم ماست بندی میگه ماست من ترشه؟
بالاخره این دولت هم دستپخت خود عالیجنابان هست

فقط اون قسمت که گفته دوری از اشرافی گری رو من متوجه نشدم دقیقا اون بنده خدایی که تو وزارت راه داشت مبلغ یورویی دریافت میکرد زیرمیزی میخواست بعدش اون پولو بده به مستضعفین دیگه؟ قصد نداشت برا خودش برداره درسته؟
آشپز که از دستپخت خودش تعریف نمیکنه .
متاسفانه نگاه غیر علمی و احساسی کودکانه و اینکه هرکسی چون بما نزدیکتر هست پس بهترین اوست و تقدسی بخشی به امور دنیایی که نیاز به خردگرایی و عقلانیت دارد و همه همه پدر این مملکت را در آورده است اگر شما واقعا یک رسانه آزاد اندیش و غیر وابسته بودید حداقل می توانستید در نقد و تحلیل این گونه رفتارهای خام و غیر مسئولانه به داد این مردم و مملکت خود برسید.
با تقدیم احترام
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
رسانه چرا باید آزاد باشه؟ رسانه ای که داره از نان و نمک دولت و نظام ارتزاق میکنه بیاد علیه دولت قلم بزنه. ای بشکنه اون قلمی که خواهان آزادی بیشتر است.
؟؟؟؟؟!!!!
آقای جنتی با این سن و سال و تجربه هنوز نمی دانند وظایف خبرگان در نظارت بر دولت و تمجید دولت نیست توصیه می کنم یک بار وظایف خبرگان در قانون اساسی را بخوانند هر چند کسی که نفر آخر انتخابات خبرگان در تهران بود و خودش را بصورت ناپلئونی و با تهدید تایید نکردن نتایج آرا به جمع راه یافتگان تهران وارد کرد احتمالا قانون اساسی را هم به خوبی نخوانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
فقط سی سال تجربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداوندتاانقلاب مهدی ایشان رانگهداردیادم هستم ازدولت احمدی نژادهم خیلی تقدیرمیکردند
با توجه به اینکه اظهار نظرهای ایشان همیشه در قالب و چهار چوب های علمی و با توجه نمودارها و آمارهای اقتصادی و بدور از سیاست زدگی و قدرت طلبی بیان می گردد . لذا تقدیر ایشان هم قابل تقدیر است .
همه در حال تقدیر و تعریف و تمجید از یکدیگرند. در بهشتیم. خبر نداریم
همه برای تشکر کشیدن این دولت دست و پا می شکنند
کلا همشون باهم هستند از خودشون تعریف می کنن به همدیگه نون میدن بالاخره سفره انقلاب برای اینهاست نه مردم
جناب جنتی یک موقع هم فرمودند سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل باید در دانشگاه تدریس شود
تقدیر، تشکر، قدردانی، سپاسگزاری، و امتنان، و تعریف از چی مگر کاری کرده آقای رئیسی که قابل تقدیر باشه یارانه ها را که حذف کرد گرانی را نهادینه کرد و مردم را از آنچه بودند هزاران مرتبه سقوط داد و به خاک سیاه نشونده این تقدیر داره!!!!
خخخخخخخخخخخخخخ
میشه یکی از کارهای خوبش را نام ببرید
تقدیر و تشکر آیت الله جنتی از دولت سیزدهم به خاطر گرانیهای فزاینده ماههای اخیر
این آقای جنتی نمی خواد از گذشته عبرت بگیره؟
مردم خاطره ی جانبداریهای غیر عادلانه از احمدی نژاد در انتخابات و همچنین حمایت های بی چون و چرا و تقدیس های ایشان از دولت احمدی نژاد رو هنوز فراموش نکرده اند.
خود کرده را جز تعریف و تمجید دگر تدبیر نیست.
تو کشور ما مسئولین همیشه از همدیگه تشکر میکنند و همیشه کارهای خوب میکنند ،نتیجه اینهمه کار خوب شده این چیزی که هست!
برای اونهاخوب که نه فوق عالی و برای مردم ...
جناب ایت ا...لطفا بفرمایید از چی تقدیر فرمودید.
چرا تقدیر و تشکر نکنه . رئیس جمهور داره فقر رو ریشه کن میکنه . تا آخر دوره ایشون فقرا از گرسنگی می‌میرند و فقر هم ریشه کن میشه به امید خدا
جناب جنتی جهت اطلاع به دلیل گرانی حاصله در دولت موردحمایت شناختی نتونستم اقساط بانکی را پرداخت کنم یعنی اینکه دخل خرج باهم نمی‌خواند.خودت رابکنارکه یانمیخوری بااینکه درآمدت نجومی هست مردم بدبختن حضرت آیت الله
نوشابه درحدلالیگا،آقای جنتی اینا رانگه چی بگه.
تقدیر کمه باید جایزه داد به دولتی که سفره مردم را خالی کرد دستاوردش گرانی تورم و ،
باز هم یه مسئول یه حرفی زد،کل کشور شدن کارشناس اقتصادی فرهنگی سیاسی اجتماعی و....
اگه منظور عملکرد خونه خراب کردن مردمه شما درست میفرمایید میشد یکی از نمونه های عمل به وعده این نورچشمی رو اسم ببری حضرت اجل؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار