بازدید 6099
۶

محمد مرندی: ایران خلأها و ابهامات را نخواهد پذیرفت

مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین تاکید کرد: ایران خلأها و ابهامات را نخواهد پذیرفت.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 06 September 2022
محمد مرندی: ایران خلأها و ابهامات را نخواهد پذیرفت

به گزارش «تابناک»، محمد مرندی در توییتی نوشت: بورل متحد ایالات متحده است و فراموش می کند که دلیل این مذاکرات نقض برجام توسط غرب و تحریم های فشار حداکثری است که شهروندان ایرانی را هدف قرار می دهد حتی در شرایطی که ایران به طور کامل به آن پایبند بوده است. ایران خلأها و ابهامات را نخواهد پذیرفت. ایالات متحده هزینه هایی را بر اتحادیه اروپا تحمیل می کند.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی خبری عنوان کرد که نسبت به گذشته به حصول توافق در وین جهت احیای برجام کمتر امیدوار است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در کنفرانسی خبری گفت که مذاکرات بر سر توافق هسته‌ای ایران به جای نزدیک شدن نظرات، در حال فاصله گرفتن آرا است.

وی تاکید کرد: موضع‌ها نزدیک‌تر نشده بلکه فاصله گرفته‌اند.

بورل عنوان کرد که این "بسیار مایه نگرانی" است چراکه توافق ممکن است به کل به خطر بیافتد.

این مقام ارشد اروپایی در ادامه گفت که "درحال حاضر نسبت به حصول توافق در مقایسه با ۲۸ ساعت پیش اطمینان کمتری وجود دارد".

آمریکا و ایران در مدت اخیر در حال بررسی پاسخ‌های یکدیگر نسبت به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای بوده‌اند که به گفته جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین، آخرین متن پیش‌نویس و آخرین پیشنهاد برای رسیدن به توافقی بر سر احیای توافق هسته‌ای است.

پایگاه خبری صدی البلد، اخیرا با استناد به اظهارات برخی منابع رسانه‌ای در گزارشی نوشته بود، مذاکرات هسته ای میان ایران و قدرت های بزرگ در مراحل نهایی خود است و رژیم صهیونیستی تلاش می کند که واشنگتن را قانع کند تا مواضع خود در پرونده توافق هسته‌ای را تشدید کند.

طبق این گزارش، این منابع می‌گویند، درحالی که واشنگتن و تهران درحال بررسی پیشنهادات اتحادیه اروپا و نقطه نظرات یکدیگر برای احیای برجام هستند، دولت رژیم صهیونیستی همچنان تلاش می کند که بر موضع آمریکا در این پرونده تاثیر بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
برای این جناب مرندی که معلوم نیست کار مفیدش در این کشور چیست و چه تخصصی دارد و از سفره پر برکت انقلاب هم بهره های فراوان برده اند حرف زدن آسان است اما برای مردمی که همین حضرات به هزاران مشکل گرفتارشان کرده اند صبری وجود ندارد و کاسه صبرشان از این همه دشمن سازی و تقابل با دنیا لبریز شده است.تا کی باید منافع ملی ما قربانی خواست یک اقلیت یک دهم درصدی در کشور شود و سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی گروگان خواست این اقلیت باشد؟؟؟؟؟ مردم ایران غنی سازی نمی خواهند اگر شهامت دارید و نظر مردم مهم است همه پرسی تحت نظر سازمان ملل برگزار کنید در غیر اینصورت معلوم می شود بر خلاف خواست مردم ایران و برای تامین منافع کشورهای دیگر همانند چین و روسیه این غنی سازی ادامه داده می شود.
شما ها کجای این ملت هستید؟
چرا با لجبازی عمر مردم رو تباه می کنید؟
آخرش که چی؟؟؟؟؟؟؟
مطمئن باشید تاوان پس خواهید داد. بترسید از آه مظلوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
این چاهی که ایران در آن افتاده به نفع همه دنیا و همسایگان است
هیچکس راضی نیست ایران از این چاه دربیاد حتی طبقه حاکم
تنها افرادی که متضرر میشن از این وضعیت مردم ایران هستند
در پاسخ به سوال شما که تا کی ادامه پیدا میکند پاسخ روشن است
تا وقتی که مردم ایران تحمل کنند
جمع کنید این بساط عوام فریبی را
در پاسخ به ناشناس آمریکایی : شما وکیل و وصی مردم هستید که از طرف آنها اظهار نظر می کنید؟ نظر خود را بدهید و خداحافظی کنید. تامام.
قبول نکردن و نه گفتن راحت ترین روش مذاکره است حتی راحت تر از چای خوردن اقای جلیلی اما هنر مذاکره این است که بتوانی در شرایط پیچیده راه حل بدهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست