بازدید 3907

بررسی قیمت فروش پودر صدف معدنی در گلستان

صدف های معدنی به دلیل استفاده های خاصی که دارند به اشکال مختلفی در دسترس مصرف کننده قرار می گیرند. مزایای فراوان این محصول نیز موجب فروش بالای آن شده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 02 September 2022

اگر بخواهیم به مزایای فراوان پودر صدف کوهی و معدنی نیز اشاره نماییم، لازم است ابتدا بیان نماییم که این ماده خوراکی می تواند افراد را از داشتن وزنی ایده آل بهره مند سازد. لازم به ذکر است که پودر صدف خوراکی از میزان فراوانی کالری برخوردار است و شامل خواصی است که مصرف کننده را به استفاده از آن ترغیب می کند.

در کنار سواحل دریای زیبای خزر و همچنین نیلگون خلیج فارس شاهد مقادیر فراوانی از صدف می باشیم که مجموعه ما آنها را در کارخانجاتی جمع آوری نموده است و پس از تفکیک، این محصول را جهت خرد نمودن آماده نموده و به عنوان یک نوع خوراکی روانه بازار می نماید.

بررسی قیمت فروش پودر صدف معدنی در گلستان

به کاربرد و ویژگیهای منحصر به فرد محصولی به نام پودر صدف معدنی گلستان می پردازیم و با اطمینان بیان می نماییم که این محصول به صورت فسیل بر روی هم انباشته شده اند و برای اطلاع از قیمت پودر صدف معدنی باید با سایت های مربوط ارتباط برقرار کنید و درباره قیمت از آنها سوال کنید.

لازم به ذکر است که صدف معدنی در انواع مختلفی وجود دارد که شامل: گرانولی، شکری، مش و پودر شده می باشند که نوع آخری کاربردهای گسترده و آسان تری را دارا می باشد.

ناگفته نماند که پودر صدف معدنی مزایای ویژه ای را برای دام و طیور داشته و با دارا بودن قابلیت جذب کلسیم توسط حیوانات می تواند افزایش وزن آنها را شامل شود.

بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور از پودر صدف معدنی استفاده های فراوانی را جهت تغذیه می نمایند و از آنها جهت تسهیل هضم غذای آنان بهره می برند.

فروش صدف معدنی

از صدف معدنی در داروسازی و ساخت دارو استفاده می شود و همچنین در صنعت خودروسازی برای تولید لاستیکهای مدرن کاربرد زیادی دارد.

صدف معدنی در شیشه سازی به کار می رود و همچنین جهت ساخت شیشه هایی با عایق رطوبت بالا بهره برداری می شود.

بسیاری از کارخانه های تولید لوازم بهداشتی و آرایشی از صدف معدنی در تولیدات خود استفاده نموده اند و نیز در تولید ملامین، سیم و کابل، قند سازی و غیره استفاده می شود.

امروزه در بازار این صدف به دو شکل معدنی و دریایی به فروش می رسند و چون این ماده یک منبع معدنی است و برای درست کردن خوراک دام واجب است لذا استفاده از آن برای خوراک دام و طیور الزامی می باشد و جزو بهترینهای منبع غذایی محسوب می شود.

بررسی قیمت فروش پودر صدف معدنی در گلستان

همان طور که اشاره شد صدف معدنی خواص زیادی برای دام و طیور دارد فروش عمده و کلی این محصول در بازار فروش صدف معدنی صورت می گیرد که خرید به صورت عمده می تواند برای خریدار به صرفه تر باشد.

صدف معدنی در مورد مرغهای گوشتی موجب زیاد شدن گوشت آنها و استخوان بندی محکم مرغ می شود و اگر مرغ تخم گذار باشد به کیفیت تخم مرغ می افزاید.

در انواع صدف معدنی نوع گرانولی آن که جزو پرفروش ترین می باشد که در مرغهای گوشتی و شترمرغ، مرغ تخم گزار و در دامها مانند گاوهای شیرده استفاده می شود.

صدف معدنی پودری نیز بیشتر برای دامپروریها مناسب است که خوراک مناسبی برای دام و طیور می باشد.

صدف معدنی گلستان

جالب است بدانید که صدفهای معدنی انواع مختلفی دارند به شکل: شکری، پودری و گرانولی که می توانند منبع مناسبی برای تامین کلسیم خوراک دام و طیور باشند از این جهت که قیمت بسیار مناسبی به نسبت کاربردشان دارند تامین کلسیم خوراک دام توسط موادی مثل کربنات کلسیم پوسته تخم مرغ و صدف به کار می رود.

هر سه اینها میانگین ۳۸ درصد کلسیم دارند اندازه ذرات باعث می شود که دام و طیور به راحتی انتخاب نمایند در رابطه با تامین جیره دام و طیور اهمیت می باشد که علاوه بر کلسیم می بایست میزان آن به فسفر به درستی رعایت شود شود چرا که تقسیم بندی درست اینها بسته به نوع نژاد سن جنس و دام در رشد متفاوت خواهد بود.

بررسی قیمت فروش پودر صدف معدنی در گلستان

مقادیر بالایی از کلسیم که در صدف معدنی وجود دارد تامین کننده کلسیم خوراک دام و طیور می باشد که تازیخچه ظهور صدف معدنی گلستان  بوده است.

اما جالب اینجاست که تاریخچه صدفهای معدنی برمی گردد به شهرستان گنبد کاووس که در منطقه آق بند توسط پسرروی آبهای دریای مازندران پیش آمده است و مرجانها و صدفهای دریایی در این زمان روی هم انباشته شده و بعد از سپری شدن چندین سال به فسیلهایی تبدیل شدند که امروزه از آنها صدف معدنی و نفت سبک استخراج می کنند محصول آن یکی از مهمترین تامین کنندگان منبع کلسیم می باشد.

چراکه ۳۸ تا ۴۰ درصد کلسیم خالص در صدف معدنی جای گرفته است صدف معدنی انواع مختلفی دارند و مصارف متعددی دارند برای مثال صدف معدنی گرانولی سایز دو و نیم تا چهار و نیم میلی گرم این نوع صدف معدنی در فارمهای تخمک گذار بوقلمون و شترمرغ به کار می رود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار