بازدید 46644

تصویر درشت‌ترین حبه انگور جهان

انگور ژاپنی گران‌قیمت‌ترین و البته درشت‌ترین انگور جهان است اما تنها قند و طعم بیشتری نسبت به انگورهای معمولی دارد.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 30 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، انگور رومی یاقوتی گران‌ترین انگور روی کره زمین است و اگر استانداردهای بالای عرضه آن رعایت شود خوشه‌ای حدود ۹۰ تا ۱۴۰ دلار برای خریدار هزینه خواهد داشت. اما چرا این انگورها اینقدر گران هستند و چه چیزی آنها را تا این حد خاص می‌کند؟

در سال ۱۹۹۵، گروهی از کشاورزان در ایشیکاوای ژاپن، تلاش خود را برای تولید انواع درشت انگور قرمز آغاز کردند و در مرکز تحقیقات کشاورزی بیش از ۴۰۰ تاک را مورد مطالعه قرار دادند تا به انگوری رسیدند که طعم، رنگ و سهولت پرورش آن بسیار قابل توجه بود.

در اولین عرضه این میوه در سال ۲۰۰۸، یک خوشه ۷۰۰ گرمی آن به قیمت ۹۱۰ دلار فروش رفت و به عنوان گران‌ترین انگور در سراسر جهان معرفی شد. هر حبه از این انگور تا ۲۰ گرم وزن دارد و با بهترین شکل و رنگ ممکن وارد بازار می‌شود.

 

این انگورهای بدون هسته، دارای پوستی بسیار نازک و بافتی گوشتی هستند. اسیدیته کم و قند زیاد، آنها را به یک لقمه بزرگ شیرین و آبدار تبدیل کرده است. انگور ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی برای حفظ سلامت بدن ما دارد.

این میوه با آنتی اکسیدان‌های خود به بدن ما کمک می‌کند تا از شر رادیکال‌های آزاد خلاص شود و سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌دهد و برای داشتن این خواص نیازی به خرید انگور رومی یاقوتی نیست زیرا همه انگورهای شهریوری این خاصیت‌ها را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی