بازدید 34826

دادگاه سپیده رشنو برگزار شد

برادر سپیده رشنو در توییتر خبر داد: جلسه اول رسیدگی به اتهامات خواهرم سپیده رشنو به صورت علنی برگزار شد، قرار بازداشت موقت فک و مقرر به تودیع وثیقه شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 29 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، برادر سپیده رشنو از برگزاری دادگاه خواهر خود و صدور قرار وثیقه به جای بازداشت موقت خبر داد.

برادر سپیده رشنو در توییتر خبر داد: جلسه اول رسیدگی به اتهامات خواهرم سپیده رشنو به صورت علنی برگزار شد، قرار بازداشت موقت فک و مقرر به تودیع وثیقه شد.

وکیل مدافع سپیده رشنو از فک قرار بازداشت موقت موکلش و صدور قرار وثیقه برای او خبر داد.

نعیم رضا نظامی چهارمحالی، در این باره اظهار کرد: جلسه اول رسیدگی به اتهامات موکلم برگزار شد و قرار بازداشت موقت او فک و تبدیل به قرار وثیقه شد.

۲۹ مردادماه سال جاری مرکز رسانه قوه قضاییه از صدور و ابلاغ کیفرخواست برای «سپیده رشنو» به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام افشاری رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به برگزاری جلسه تفهیم اتهام «سپیده رشنو» و با توجه به کیفرخواست صادره و ارجاع پرونده به این شعبه، گفت: در اجرای قانون آیین دادرسی کیفری و الزام قانون‌گذار به ابلاغ کیفرخواست، متهم از زندان احضار شده و در شعبه مذکور، مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به وی ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشا بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۶۱
انتشار یافته: ۱۳
این دیگه واقع خنده داره که دعوای دوتا خانم باهم توی اتوبوس بشه اقدام علیه امنیت ملی :))))
یه دعوای ساده تو اتوبوس میشه اقدام علیه امنیت کشور؟ آقایونی که این اتهامات را عنوان میکنید یعنی بنظرتان پایه های این مملکت آنقدر سست است که جر و بحث چند نفر امنیت کشور را بخطر انداخته؟ قدری تفکر قبل از صدور کیفر خواست بنظر لازم است.
عجب صبری خدا دارد
اندکی صبر سحر نزدیک است
واقعا این‌اتهامات مسخره است
اگر راست میگید برید اختلاس گران کله گنده مملکت را محاکه کنید نه که یکی روسری از سرش افتاده - واقعا خجالت آوره
بدبخت شد رفت. این اتهامات رو به هرکسی که از تو خیابون رد میشه رو میشه زد. حتی میشه به جرم نصب تلگرام و داشتن ایمیل و داشتن فامیل بیرون ایران به فساد فی الارض متهمش کرد. این چه عدلیه و چه عدالتخانه ای هست.
اختلاس نکرده که راست راست تو مملکت بگرده یا بره کانادا! این خانم علیه امنیت این مردم اقدام کرده. اونم تو اتوبوس! واقع دنبال چی هستید با این کارها؟ چرا رو اعصابید اینقدر؟
اين پرونده سازي ها ديگه نخ نما شده . از قيافه بنده خدا معلومه چقدر كتك خورده. من نميدونم اون دختري هم كه ادعاي ارتباط با سپاه را داشت اين قيافه شكنجه شده رو ببينه چه حرفي براي گفتن داره. ضمن اين كه سپاه كه هميشه خودش رو در كنار مردم مي بينه چه واكنشي به حرف اين دختر و ارتباطش با سپاه خواهد داشت.
محاکمه به چه اتهامی؟ گاز گرفته شدن توسط یک زن پرخاشگر تو اتوبوس؟
جسارتا در اسلام كه اصل بر برائت است و روحانيون اين مطلب را مكرر تكرار كرده و مي كنند چگونه كسي را به اتهام "اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم" محاكمه مي كنند؟ به قصد ارتكاب جرم به اين معني است كه جرمي رخ نداده و احتمال مي رود چنين قصدي در كار بوده.
بیچاره ، دلم براش سوخت، انشالله حل بشه ، الکی براش پرونده سازی کردند
واقعا” زشته. دو تا خانم (دقت کنیم هر دو اتوبوس سوار) بر سر یک موضوعی ساده جر و بحث می‌کنند و می‌شود یک بحران در کشور و تا حد یک موضوع بین‌المللی پیش می‌رود ولی دزدان و اختلاسگران آزاد هستند و به ریش همه ما میخندند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار