بازدید 365207
با مذاکرات هسته‌ای

اعلام جنگ اسرائیل علیه توافق با ایران/ آمریکا: منتظر پاسخ ایران هستیم/ هشدار بورل درباره عدم توافق در روز‌های آینده/ نامه ۱۵ سازمان آمریکایی به بایدن برای توافق با ایران

پس از پاسخ ایران به متن پیش‌نویس اتحادیه اروپا برای احیای برجام، روز چهارشنبه هفته گذشته نیز ایالات متحده آمریکا پس از گمانه زنی‌های فراوان، پاسخ خود را به اتحادیه اروپا ارسال کرد؛ پاسخی که به دست ایران رسید و اکنون تهران در حال بررسی پاسخ ایالات متحده است. در همین رابطه، خبر‌ها حاکی است ایران تا روز جمعه پاسخ آمریکا به نظرات اخیر خود را بررسی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ 28 August 2022

اعلام زمان پاسخ ایران به آمریکا/ آمریکا: منتظر پاسخ ایران هستیم/ نامه ۱۵ سازمان آمریکایی به بایدن برای توافق با ایران

بین الملل تابناک: پس از پاسخ ایران به متن پیش‌نویس اتحادیه اروپا برای احیای برجام، روز چهارشنبه هفته گذشته نیز ایالات متحده آمریکا پس از گمانه زنی‌های فراوان، پاسخ خود را به اتحادیه اروپا ارسال کرد؛ پاسخی که به دست ایران رسید و اکنون تهران در حال بررسی پاسخ ایالات متحده است. در همین رابطه، خبر‌ها حاکی است ایران تا روز جمعه پاسخ آمریکا به نظرات اخیر خود را بررسی خواهد کرد.

گفتگوی وزرای خارجه ایران و عمان درباره مذاکرات هسته ای
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۶

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در خصوص آخرین تحولات مرتبط با مذاکره لغو تحریم ها تلفنی گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، ضمن قدردانی از دولت عمان، تاکید کرد: پاسخ طرف آمریکایی با دقت در حال بررسی است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با پایان یافتن بررسی و جمع‌بندی، نظرات خود را اعلام خواهد کرد.

امیرعبداللهیان افزود: اراده ما بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی استوار است.

وزیر خارجه عمان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های سازنده و مسئولانه جمهوری اسلامی ایران و‌ حسن نیت در رسیدن به توافق ، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مشترک همه طرف‌ها، نتیجه رضایت‌بخشی از مذاکرات وین حاصل شود.

هشدار بورل درباره عدم توافق در روزهای آینده
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۲

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داد، اگر در روزهای آینده توافقی حاصل نشود، از سرگیری مذاکرات احیای برجام پس از تابستان بسیار دشوار خواهد بود.

بورل در مصاحبه ای با یک روزنامه اتریشی گفت: «فکر نمی کنم فرصتی برای مذاکرات بسیار بیشتر وجود داشته باشد.»

وی افزود: «من کسی نیستم که ضرب الاجل های موقت تعیین کند. اما من می دانم که پس از تابستان، از سرگیری مجدد مذاکرات بسیار دشوار خواهد بود.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: « چند روز فرصت داریم، زیرا پس از پایان تابستان وارد یک سری تحولات سیاسی دیگر خواهیم شد».

بورل توضیح داد که طرفین قبلاً در مورد "بخش بسیار مهم" برای بازگشت به برجام توافق کرده‌اند، اما گفت که مسائل باقی‌مانده می‌تواند توافق نهایی را از بین ببرد.

او تاکید کرد که این پیمان «راه حل همه چیز نیست»، اما «اگر ایران یک قدرت هسته‌ای نیست، به لطف آن توافق است».

بورل گفت: آنچه مشهود است، این است که این توافق همه مشکلات را حل نخواهد کرد. ایران نه تنها به خاطر برنامه هسته‌ای خود بلکه به دلایل متعدد دیگر منطقه را نگران می‌کند.

بورل افزود که دستیابی به توافق در حال حاضر می‌تواند به نفع همه طرف‌های درگیر باشد، زیرا به ایران اجازه می‌دهد به بازار بین‌المللی نفت بازگردد و به عرضه کننده جدید برای اروپایی‌ها تبدیل شود.

سفر رئیس موساد به آمریکا درباره مذاکرات هسته ای
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۱

«دیوید بارنیا» رئیس موساد در روزهای آینده به عنوان بخشی از تشدید تلاش‌های رژیم موقت صهیونیستی علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران همراه دیگر مقام‌های ارشد این رژیم به واشنگتن سفر خواهد کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» یک مقام ارشد (رژیم) اسرائیل یکشنبه تایید کرد که کاخ سفید از سفر بارنیا مطلع است. بارنیا پس از «بنی گانتز» وزیر جنگ و «ایال هولاتا» مشاور امنیتی این رژیم، سومین مقام ارشد اسرائیلی خواهد بود که برای گفت‌وگو در مورد توافق با ایران به واشنگتن سفر می‌کند.

رئیس مدیر موساد پنجشنبه گذشته انجام داد و به خبرنگاران گفت که این توافق جدید ایران برای اسرائیل بسیار «بد» است. بارنیا، نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی متفق القول گفته‌اند که این توافق «بد» است و اسرائیل به آن متعهد نخواهد بود و این حق را برای خود محفوظ می داند که علیه برنامه هسته ای ایران اقدام کند.

اعلام جنگ اسرائیل علیه توافق با ایران
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۹

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در یک کنفرانس خبری تلاش کرد عمده سخنان خود را معطوف به مخالفت با توافق هسته‌ای ایران بکند.

به نوشته وبگاه دنیا الوطن، او گفت:‌ «با تمام توانمان، علیه توافق خواهیم جنگید، بدون اینکه به روابط راهبردی به ایالات متحده آسیبی بزند. اسرائیل از بیش از یک سال پیش وارد نبرد دیپلماتیک چند جانبه برای ممانعت از امضای دوباره توافق هسته‌ای با ایران شده است.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «اسرائیل تلاش‌ کرده است تا آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به خطرات نهفته در این توافق پی ببرند.»

او سپس مدعی شد که به فرماندهان ارتش صهیونیستی و موساد توصیه‌های لازم برای آمادگی جهت مقابله با هر سناریویی را داده شده است و آن‌ها آماده حفظ امنیت این رژیم در مقابله با آن‌چه «تهدید ایران» می‌نامید هستند.

یائیر لاپید در ادامه به شکل گستاخانه‌ای گفت که اگر گزینه تهدید واقعی حمله نظامی به ایران روی میز بود، می‌شد به توافق بهتری دست یافت. او بار دیگر تأکید کرد که در صورت امضای توافق هسته‌ای، رژیم صهیونیستی هیچ التزامی به آن ندارد.

نخست‌وزیر رژیم تل آویو همچنین ادعا کرد که جو بایدن پس از گفت‌وگوی راهبردی تصمیم گرفته است که سپاه پاسداران را از لیست تحریم‌ها حذف نکند.

امروز همچنین منابعی در قدس اشغالی و واشنگتن اعلام کردند که انتظار می‌رود «یائیر لاپید» با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا درباره توافق احتمالی با ایران گفت‌وگو و موضع خود را ارائه کند؛ اما در این مرحله، تاریخی برای گفت‌وگو تعیین نشده است.

به گزارش «اسرائیل هیوم»، در حالی که به نظر می‌رسد ایران و قدرت‌های جهانی به تمدید توافق هسته‌ای نزدیک شده‌اند، لاپید هنوز مخالفت خود را با این توافق به رهبری آمریکا ابراز نکرده است. او با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه که در گذشته اغلب با او صحبت می‌کرد، نیز صحبت نکرده است.

هرچند در روزهای اخیر و پس ‌از ارائه پاسخ ازسوی واشنگتن که با تعلل هشت روزه همراه بود، دو طرف تلویحا اعلام کرده‌اند موارد اختلافی کاهش یافته و گفت‌وگوها روبه‌جلو بوده، اما به‌نظر می‌رسد همچنان برخی اختلافات کلیدی باقی است که باید رفع شود.

بنابراین، برخی تحلیلگران معتقدند روند رایزنی‌ها به‌ گونه‌ای پیش می‌رود که برگزاری دور جدیدی از مذاکرات را با هدف رفع اختلاف‌های باقی‌مانده گریزناپذیر کرده‌ و چشم‌انداز حداقل دو تا سه هفته‌ای پیش‌روی تعیین‌تکلیف گفت‌وگوها ترسیم کرده‌ است.

در همین رابطه، نور نیوز، یک‌شنبه ششم شهریور در توییتی نوشت: «بررسی دقیق پاسخ‌های آمریکا به محورهای اصلاحی ایران در خصوص ایده‌های هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی همچنان در سطوح کارشناسی در جریان است و این روند حداقل تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.»

آمریکا: منتظر پاسخ ایران هستیم

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا گفت، امروز ما به توافق با ایران نسبت به دو هفته پیش نزدیک‌تر هستیم.

وی در ادامه گفت: «ما پاسخ خود را ارائه داده و امیداریم که نتیجه مثبتی حاصل شود چون در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای حل مشکلات در منطقه سخت خواهد شد.»

کربی اضافه کرد: «بایدن همچنان معتقد است که دیپلماسی و بازگشت به توافق هسته‌ای، بهترین راه بوده و در راستای آن تلاش خواهیم کرد.»

نامه پانزده سازمان آمریکایی به بایدن برای توافق با ایران

پانزده سازمان آمریکایی حامی احیای توافق هسته‌ای (برجام) در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا از او خواسته اند از "فرصت تاریخی" احیای این توافق استفاده کند.

نهادها و سازمان هایی همچون "جی استریت"، موسسه کوئینسی، مرکز ترومن و سازمان "پیروزی بدون جنگ" این نامه را امضا کرده و گفته اند که بازگشت به توافق هسته‌ای، پیروزی بزرگی برای آمریکا و متحدانش است.

آنها با تقدیر از تلاش دولت بایدن برای دستیابی به توافق با ایران و احیای برجام، خاطرنشان کردند: بازگشت به توافق هسته ای نه تنها امنیت جهانی را افزایش می‌دهد، بلکه از بحران هسته‌ای جلوگیری می کند و با کاهش تحریم‌ها، شرایط زندگی مردم ایران را بهبود می دهد.

به نوشته پایگاه خبری سازمان "پیروزی بدون جنگ" که یکی از امضا کنندگان این نامه است، با اشاره به اهمیت استفاده از این فرصت تاریخی برای احیای برجام، اقدام ترامپ در خروج از برجام را استراتژی شکست خورده دانستند و تحریم های دولت ترامپ را باعث افزایش مشکلات مردم ایران دانستند.

این بیانیه با تحسین تلاش دیپلمات ها، بازگشت به توافق هسته ای را یک پیروزی امنیتی بزرگ برای آمریکا و گامی جهت دوری از مسیر یک جنگ بیهوده دیگر در خاورمیانه توصیف کردند.

در این نامه آمده است طبق نظرسنجی‌ها، مردم آمریکا برجام را بهترین راه پیش‌ روی می‌دانند و ۷۸ درصد از مردم از راه‌حل دیپلماتیک حمایت می‌کنند.

مذاکرات قطر با اروپا و ایران درباره احیای توافق هسته‌ای

وزارت امور خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد الخلیفی، معاون امور منطقه‌ای وزیر امور خارجه قطر طی تماسی تلفنی با انریکه مورا، هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین درباره همکاری دوجانبه طرفین و تحولات مذاکرات هسته‌ای ایران رایزنی کرد.

الخلیفی در این تماس از تلاش‌های اتحادیه اروپا برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها بین طرف‌های توافق هسته‌ای ایران تقدیر و تاکید کرد که دستیابی به توافق عادلانه ـ که نگرانی‌های همه طرف‌های را در نظر بگیرد ـ به نفع امنیت و ثبات منطقه است.

در همین رابطه، معاون امور منطقه‌ای وزیر امور خارجه قطر در تهران نیز با علی باقری، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه ایران رایزنی کرد. دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه و آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای ایران و شماری از پرونده‌های دارای اهمیت مشترک را بررسی کردند.

بنا بر آنچه در بیانیه وزارت امور خارجه قطر آمده است، الخلیفی بر اهمیت پیشروی در مسیر احیای توافق هسته‌ای ایران تاکید کرد و آن را به نفع امنیت و ثبات منطقه دانست و ابراز امیدواری نمود که توافق بین ایران و آمریکا به زودی حاصل شود.

الخلیفی پیش از این در ۱۳ اوت نیز در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد و پیام محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر را به او تحویل داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۶۵
برای نهایی کردن توافق برجام و بیشتر از این وقت تلف نکردن به طور مستقیم با طرف مقابل مذاکره کنید
مردم دیگه بیشتر از این تحمل سختی کشیدن ندارن اون هم سختی کشیدنی که هیچ هدفی تا به حال نداشته پس یکبار به سود منافع مردم تصمیم گیری کنید و توافق برجام را احیا کنید
هدف مشترک کاسبان تحریم و دشمنان کشور شکست برجام و تداوم تحریم هاست هردو حواسشون باشه مردم دیگه بیشتر از این بهشون اجازه سنگ اندازی در مسیر لغو تحریم ها نمیدهند
مردم اگه میخوان از شر تحریم ها خلاص بشن یکبار باید با هم متحد باشن و جلوی کاسبان تحریم بایستن
اسرائیل داره نقش پلیس بد رو بازی میکنه. شک نکنین نقشه آمریکا و اسرائییله که ایران رو هل بدن به این توافق. خود اسرائیل هم از خداشه ایران هر چه زودتر قبول کنه. به عقیده من کار درست همونیه که الان تیم مذاکراتمون دارن انجام میدن. بهتره اونقدر لفتش بدن تا فصل سرما شروع بشه. اونوقت نه تنها همه شروطمونو قبول میکنن، یکی 2 تا هم میزارن روش و قبول میکنن.
ایران باید در مورد درخواست‌های پافشاری کند وعقب نشینی نکند چون اروپایی ها گیز انرژی میشوند
اسراییل خیلی غلط می کند اگر این آمریکا گوشه چشمی نشان بدهد درعرض یک هفته هرچه یهودی ازاسراییل باید فرار کرده باشند بدبختها اگر آمریکا نبود الان باید جوراب فلسطینی ها رو می شستند لعنت به اسرائیل
پاسخ ها
حسن بابایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
سلام،، از قدیم گفته اند احمق ها خودشان با دست خودشان قبر خودش را می‌کند،،،، رژیم کثیف جعلی صهیونیزم خیلی جدی در حال کندن قبر خودش است،، آنچه امام‌خمینی (ره) فرمودن،، اگر مسلمانان هرکدام یک سطل آب بریزن روی اسرائیل با دریای مدیترانه یکی می‌شود،، وحالا حضرت آقا هم فرمودن، عمر حداکثری این رژیم لائیک جعلی 25 سال دیگه از روی نقشه محو خواهد شد،، چقدر نادان وبدبخت هستش،، اگر یک گلوله تفنگ بادی بسوی ایران شلیک
می‌کند هزاران سوراخ موش پیدا میکنن تا پنهان بشن،،، بابا یک فلسطینی
آمریکای تروریست بره گم شود
بنظر میرسه نقایص موجود در توافق به ایران برمیگرده!! مثلا اگر اجازه استفاده از سوئیفت داده بشه، چون ایران عضو FATF نیست بانکهای خارجی ممکنه باهش کار نکنن. در مورد سرمایه گذاری هم سیاستهای ایران بدون تغییر است و خارجیها از امنیت خوبی برخوردار نیستن خوب این ممکنه باعث بشه سرمایه گذار خارجی رغبت نکنه سرمایه بیاره!! امریکا در این زمینه ها چه تضمینی بده؟؟!!! این مشکلات ریشه داخلی داره.
آقایان سیاستمداران عزیز جان هرکس دوست دارید تمامش کنید بره دیگه بسه کمی هم به فکر مردم باشید به یک توافق برسید بعد برسر مسایل دیگه بشینید گفتگو کنید الا دارید می‌بینید که چطوری اسراییل به خودش می‌پیچد که توافق صورت نگیرد پس برای پرقدرت شدن باید یک کشور در تمام هوزها خودشو تقویت کنه یکی از اونا اقتصاد یک کشوره و در رفاه بودن مردم اون کشوره که مردم هم با قدر پشت همه چیز کشورش وابسته وگرنه مردم هم دیگه توان زندگی کردن ندارن چه برسه که کارهای دیگه یک کشور فقیر هر کشوری می تونه توش رخنه کنه و هرکاری بکنه پس بیاید برای به قدرت رساندن کشور و اعتبار دادن به مردم خودتان این توافق انجام بدید که دیگه خسته شدیم از این کشمکش‌ها انشالله که هرچه زودتر این مسئله هم حل بشه امین آرزوی هر ایرانیه که از این وضعیت در بیایم و حال روز ما هم بهتر بشه امین یا رب اللمین
روزی که علیه ایران عمل کنید آن روز پایان عمر ننگین رژیم صهیونیست خواهد بود
برجام،برجام ،تمام بشه اعصاب نماند
تابناک سانسورچی
مثل این که در سلولهای بعضی دوستی با امریکا نهادینه شده که پرچم ایران را در تاریکی ولی پرچم امریکارا روشن تنظیم میکنند
بشین سر جات پر رو
توکه یک نیروی کوچک حماس رانمبتوانی جواب دهی وسه روزه تقاضای اتش بس میکنی واقعا احمق ترین ادم روی زمین این قوم نفهم بنی اسراییل که اینهازاده همان قوم لجوج وضددین خداوند است که مسبوق به سابقه که درهزاروچهارصد واندی سال درقران کریم امده است لعنت خدابرشما حتی دوستان خاخام های دین یهودواقعی شماراقبول ندارند ان شاالله نابودخواهید شد ودنیا شما نابکاران ظالم وضددین یهود واقعی را میشناسد.
سلام برهمه ملتهای جهان
اما
اروپائیها وبخصوص انگلیس باید خونبهای ملت ایران وتجزیه خاک ایران بدهد به هرقیمت .
در ایران نسل کشی کردند از اقوام مختلف وتجزیه اب وخاک ایران وغارتسرمایه های ایران .
از طرفی امریکا هم باید خونبهای ملت ایران وهزینه تجاوز به سرزمین ایران بپردازد .
آلمانها باید تاوان خونبهای سیمیائیهای زمان جنگ صدام برعلیه ایران را بپردازد .
فرانیه باید خونبهای انسانهای بی گناهی که بواسطه خونهای الودهذبه بیماری ایدز ونسل کشی درایران را بپردازد و....
انهایی که نسل کشی کرده اند درگذشته واگر در طول تاریخ مجازات نشده وخسارت نپرداخته وتامین جبران خسارت نکرده اند نسل اندرنسل مجرمند وباید مجازات شوند .
ملت ایران به برکت مکتب امام حسین علیه السلام که اگر دین نداری لااقل آزاده باشید اقتدا کرده وخوستار خونبهاواستیفای حقوق حقه خود در همه تاریخ تاکنون میباشد .
والان هم باگستاخی تمام الان یاوه میگویید وزمان تغییر کرده وتمام .
ما با همه وجود آماده ایم بسم الله
توافقی که بعدا تاثیری در رفاه و آسایش و پیشرفت اقتصادی کشور به همراه نداشته باشد حمایت ملت را ندارد .
یک توافق بد یک توافق بد هست دوم آمریکا سالهاست با جنگ زرگری که راه انداخته ایران را تحریم و منافع مردم را زیر پا گذاشته حالا دم از توافقی می‌زنند که بسیار پوشیده و مثل توافق چین مجحول است حالا این وسط اسرائیل هم مسئولانش هی .. می‌زنند ، چیزی که مثلم هست سرما و کمبود نفت و گاز در اروپا و تنگنای شدید جدی است آیا وقت انتقام است یا صلح و به چه قیمتی ؟
سلام خواهش میکنم قیمتها بیاد پایین بداد مردم برسین. مردم بدبخ شدن بعصیا نون شب ندارن. پولدارها ب پولشون اضاف شده . بیچارها بیچارتر...لطفا خواهش منی ک ن خونه دارم ن ماشین . ن طلا ن پشتوانه توروخدا بداد مزدم برسید
اخر جنگ تحمیلی وقتی که صدام شکست خورد به عربها برگشت وکویت را اشغال کرد با ایرانیها خوب شده بود چون دستش به جایی بند نبود تو این مقاله هم غربی ها دستشان بجایی بند نیست چون به نفت وگاز ایران نیاز دارند حالا دل سوزی الکی میکنن میگویند به بر جام وتوافق برگردید البته این را صاحب منسبان امریکا به بایدن میگوین د اینها دلشان برای مردم ایران نمی سوزند برای هم پالکیهای خودشان می سوزند که فردا از سرما می سوزند ایران هم باید با قدرت مثل همیشه محکم بایستد واز حق مردم دفاع کند
مگه برجام برای رژیم اشغالگر هم التزامی داره؟ اونا با برجام یا بی برجام کار خودشون رو کردند و خواهند کرد، این جیغ بنفش کشیدنها که برجام هیچ التزامی به اونها ندارد چه معنی داره. اونها که نه فقط برجام بلکه به هیچ قانون بین‌المللی پشیزی ارزش قائل نیستن و غرب پشت سرشون محکم وایستاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
خود تو بیا ایران ببینیم چی میگی؟ حرف حسابت چیه؟ رفتی اونور دنیا نشستی میگی لنگش کن
تا کنگره که طرفدار ترامپ هست نمیزارد برجام درست شود
بزنید دهن اسرائیل سرویس کنید ادعایش نشه آخه بگو اسرائیل تو دیگه چ .. هستی
بنام خدا جناب بورل این سیاست های زورگویانه و مزورانه و مداخله جویانه مقامات نوکر صفت صهیونیستی است که ملت های جهانرا نگران کرده است برای اخرین بار می گوییم نظر ملت بزرگ ایران اسلامی این است چنانچه شرایط ایران را با درنظر گرفتن خطوط قرمزمان پذیرفتید فبها در غیر انصورت اماده باشید برای مکانیسم ماشه ایران اسلامی که در مقابل مکانیسم ماشه پوسیده شما همانند کوه ایستاده است ما بحول قوه الهی که بی نهایت ما فوق تمام کاینات است تا اخر ایستاده ایم و تا در مقابل دلیرمردان مقاومت اسلامی ایران زانو نزنید همین اش و همین کاسه برقراراست.
سوئیفت رو اگه باز نکن توافق هیچ ارزشی نداره ضرر کامل میشه
سلام انشاالله توافق مخلصانه بدهدتاحقی ازایثارگران جانبازان و شهدای گرانقدرومردم شریف ایران ورهبرعزیزوریس جمهورسلامی و قوه مقننه و قوه قضائیه همه زحمتکشان و دلسوزان مواظب فریب دشمن باشیدخنجرازپشت نزندبارهبرمشورت نماییدبامردم شفاف بگوییدباتشکر
اگربرجام به توافق نرسداروپاقبرآمریکاراخواهدکندزیرابخاط نداشتن سوخت؛ خواهندسوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
اروپا به اندازه یک ایالت آمریکا هم نیست؟
رژیم صهیونسیتی از درون پوسیده شده است و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده است از جمله قتل عام زنان و کودکان بی گناه فلسطین مظلوم و مقاوم .
اسرائیل کلا دلال خوبی هست از یک طرف می گوید بدون برجام ایران به بمب اتم نزدیک می شود و یک طرف می گوید با برجام منافع ما تامین نمی شود
علت اینکه همه قدرت‌های استکباری خر اسرائیل کودک کش و تروریست است را هرکسی می‌داند توضیح دهد اگر بگویند ایران چند شهر آمریکا را بمباران کرده دولت آمریکا می‌گوید جلسه بگیریم ببینیم چی میشه اما اگر بگویند یک رفتگر درایران گفته یک اسرائیلی را سیلی بزنیم می‌گویند همه هواپیماهای آمریکا واروپا تا 5دقیقه دیگر ایران را بمباران کنند بعدش ببینیم کی این حرف رازده
اولا بورل خیلی اشتباه می‌کنه که توافق برای صدور انرژی به اورپا مشکل ایران رو حل نمیکنه در واقع بخاطر خودشون بوده این توافق نه به نفع ایران دوم اینکه آمریکا هم باید تعهد بده در صورت توافق و احتمال تعرض صهیونیستها به ایران آمریکا حق نداره به این رژیم کمک کنه همانطور که اونا نمی‌خواهند ایران به کشورهای دیگه کمک کنه
ایران باید شرط ساختن بمب اتمی توسط ایران در صورت بدیهی آمریکا و هر رئیس جمهور آینده دیگر آمریکا در متن برجام بگنجاند تا دیگر کسی جرآت بد مستی نکند
بروجوجه روباه دمت برپشتت گرانی میکند اسراییل انتقام ما سخت کوبنده نامت درجهان نابود میشود
ایکاش اروپا با همین زبان تهدید با آمریکا صحبت میکرد که از برجام خارج نشود .
اسراییل هم که از پَسِ یک گروه کوچک لبنانی و فلسطینی ن بر نیامده ، اصولا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و فکر میکند با این بلوغ های تهدید آمیز میتواند ایران را مرعوب نماید تا هرچه سریعتر توافق را امضا کند . به نوعی میتوان گفت که اسراییل از ترس بقای خودش بسیار نیازمند به این توافق است .
هشدار.هشدار.هشدار



قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور



به هیچ عنوان از کنستانتره پلت و مش،تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور سراسر کشور،جهت حیوانات و پرندگانتان استفاده نفرمائید،
صاحبان این کارخانجات،سبوس گندم یارانه ایی که سهم شما دامداران و مرغدارانه زحمتکشه،رو در بازار آزاد فروخته و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج(معروف به سبوس برنج دوکوب دقیقا شبیه سبوس گندم)رو در خوراکشان استفاده مینمایند.


لطفا به دوستان و همکارانتان اطلاع رسانی فرمائید
به اسرائیل باید گفت،،ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
میشه بگید این توافق بادوره های قبل فرقش ویاحسنش چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
توافق دیدی سلام ما رو بهش برسون بعد هم خود تو بیا ایران ببینیم چی میگی؟
توافق بی توافق ایران ذره ای ازحق خودش نباید کوتاه بیاد هرچی ایران کوتاه بیاد دشمن بیشتر میاد جلوتر باج میگیره ودر نهایت حمله میکنه
آخه یکی نیست به اسرائیل بگه دیگه تو کی آدم بودی خودتو قاطی میکنی توکی هستی که تعیین کنی مرگ بر اسراعیل
با سلام خدمت آقایون اینجا کسانی برای منافع شخصی نامه عدم سلامت عقل درست میکنند اعتبار کار مخابراتی صنعتی را میگیره بعد با صحنه سازی نیمی از سلامت شخص را میگیرن سه سال هم صدمه اقتصادی میزنن حالا هم یک سال فهمیدن که شخص حقیقی نیمی از سلامتیش گرفتن با کلک برای پول صندوق بیمه آقا کار برای هوا فضای اتریش یا ست پنج یا شش که یک کار مخابراتی نیز هست بی پشتوانه است کار وین اتریش با کلک کسانی که صحنه سازی کردن بی چاره شده است طوری که تو خونه خودش هم نفس نمی‌تونه بکشه آقا کار برای هوا فضای اروپا یا اتریش به وقت قمری یا شمسی که هر دو دارای توان صنعتی است از اعتبار برخوردار نیست که اطلاعات بگیرن از تحقیق دیگران شنیده دارن که تخصص نیست
مردم ایران منتظر احیای توافق خوب هستند و امیدوارم دنیا بفهمد که ایران بهترین مردم را دارد...امنیت کشورم بالاست و هر انسانی میتواند به کشورم سفر کند و خاطرات خوب برای خودش بسازد....
به امید نابودی ترکمانچای برجام اصلاح طلبان
اسراعیل به دنبال منافه خودش هست نه منافع آمریکا وایران
با سلام صحبت سر ایران نیست باید بدانیم خشکسالی و گرانی جهانی هست واکرالان از حق خود بگذریم فردا برمی گردیم به سرخطودراینده بزرگترین مشکلات منطقه اب و گندم و خیلی چیزها در دورتادور مرز ایران درخطربوده و باید از الان بفکر آب و غذا و صلاح ووووووباید باشیم وروز به روز بدتر میشه وتسلیم فشارهای داخلی و خارجی نشوید و این خیانت به یارانه ودست راست و اصلاح طلب مربوط نیست و حمایت وظیفه همه مردمه و همه همسایگان ایران در رقابت قدرت اول منطقه بوده وب ایران ازهر طرف فشار نیارند شما را بخدا می سپارم .
توافق بی توافق فقط بمب اتم میتواند آمریکا را به زانو در آورد والسلام
همه انسانها در این زمینه اتفاق نظر دارند که باید صلح و آرامش را گسترش دهید تا آیندگان هم سهمی از این کره داشته باشند ،
درخت دوستی بنشان،. که کام دل ببار آرد
نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد
سلام انچه مسلم است از آنجایی که ما در تقابل شدید با رژیم صهیونیستی هستیم واز سویی شراکت راهبردی این رژیم منحوس با کشورهای1+5همواره سایه سنگین اسراییل بر روی مسیر برجام وجود دارد وبه همین دلیل مهم بعید به نظر میرسد حتی با حصول توافق تضمینی بر پایداری آن باشد.لذا یا باید قید برجام رازد یا اینکه ابتدا ما و کشورهای 1+5تکلیف خودمان را با این رژیم روشن کنیم.
یک مشت ایرانی در خارج مشتی هم در ایران..مخالف احیای برجام هستن..وفقط دنبال این هستن توافق صورت نگیره..شماها مشکلتان با جمهوری اسلامیه..یا هشتاد میلیون مردم ..شماها از خدا بیخبران ..دشمنان مردم هستین ..شماها مخالف مردم بیچاره هستین...هرروز دنبال این وان هستین.تا توافق صورت نگیره.. ننگ بر شماها ...مردم هرگز دشمنی شماها که طرفدار مردم هستین ..فراموش نخواهد کرد
مگه هماهنگ کننده نباید بی طرف باشه؟ صحبتهای آقای بورل که هماهنگ کننده ی برجام هست اصلا بیطرفانه نیست
دیگه توپ در زمین غرب است. باید برای جبران و جلوگیری از خسران زیاد توپ و زمین را درک کند و تصمیم عاقلانه ای اتختذ کند.
اروپای بیچاره گیر کرده در زیاده خواهی آمریکا و تسلیم نشدن ایران در برابر این زیاده خواهی ها.
از یک طرف نمی تونه به امریکا چیزی بگه و از طرفی اهرم فشارش بر ایران هم کند شده
به جای مهلت گرفتن برای جواب'' قاطع جواب رد بهشون بدن تواین مدت مردم تحریم به تنشون مالیدن دیگه تحریم ها برای ملت ایران هیچ تاثیری نداره دیگه فرصت ایرانه که اروپا را تحریم نفت گازش کنه بزار درد را اونها هم بچشن ملت ایران قدرت توان تحمل فشار دارن من یه کارگر ساختمانم با دستمزد روزانه۲۰۰هزار تومان دارم گذران زندگی میکنم هیچ درآمد دیگری جز این ندارم ایران ناموسمونه سختی رامیشه تحمل کرد اما زیر بار خفت وخواری راهرگز زیر دست کشورهای دیگه زندگی کردن سخته....اگه بالا دستیا مملکت خوب اداره کنن تو ایران تحریم هیچ تاثیری نداره فقط جلوی اختلاس وفساد اداری گرفته شه
ما اخر نفهمیدیم،این کاسب تحریم که میگن کیه؟؟؟اگه کسی بخواد کاسبی کنه،خو تو نبود تحریم که بیشتر کاسبی میکنه.نکنه این کاسب تحریم،فرار رو به جلو کاسبان برجامه
بمب اش کشک خاله تان است واگر توافق صورت بگیره ما به این توافق اطمینان داریم اتم در بعضی موارد حلال است خود دانید
اعلام جنگ اسرائیل علیه توافق با ایران
هر چیز مورد نیاز کشور ایران رو اسراییل به بهانه تحریم داره برامون دلالی میکنه احمقه بذاره کاسه و کوزش به هم بریزه!
فرجام احیا بشه یا نشه امضا بشه یا نشه وضع مردم هیچ تغییر نخواهد کرد تا باحال چندین بار پولهای بلوکه شده ایران را داده آمد
آیا معیشت مردم فرقی کرد نه
فرجام هیچ نفعی برای ملت نداره بنشینید و تماشا کنید
آی کیف میکنم اسرائیل داره دق میکنه خدا شاهده دست از پا خطا کنید بیچاره شدید
بدون نگاه به کشور و منفعت مردم که آمریکا کمتر به آن نگاه میکند توافقی غیر از این فایده ای ندارد همه مردم باید بدانند که آمریکا فقط برای منافع دولت و مردمشه و هیچ ربطی به ما ندارد ای مردم هوشیار باشید آمریکا به درد و رنج ما کاری نخواهد کرد باید فقط به منافع خودمون تو کشور امید و با همسایگان خوب ای دولت مردان درست بسنجید که از مال و منافع کشور کم نشود همه می‌دانیم که آمریکای جنایت کار دنبال چیست از گذشته تمام شده و دنبال منافع جدید از کشورهای دیگر برای خود و مردمش دارد که هرگز دستش نخواهد رسید اسلامالحسین
به نظر من هیچکی به فکرمر دم نیست جزخدا
یک ماه قبل از امضا و توافق اگر دیدی دلار شد۲۰ ایران خودرو و سایپا
آمدن بدون قرعه کشی ماشین تحویل دادن بدانید که قرار توافق بشه
البته توافق بشه وقتی هیچ فرقی برای نداره بشه نشه مهم نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار