بازدید 6320

ماجدی: بعضی کاسب تعلیق فوتبال شده‌اند

کد خبر: ۱۱۳۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 26 August 2022

میرشاد ماجدی به برخی اتفاقات اخیر در تیم ملی و بیانیه جانبداری از فردی خاص در انتخابات فوتبال واکنش نشان داد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی دل‌شان برای تیم می‌سوزد، به خصوص اینکه در فضای مجازی بازخوردهای زیادی وجود دارد. زمانی که رو در رو با اینفانتینو صحبت می‌کردم چیزی به نام حذف ایران در صحبت و ذهن ایشان ندیدم، اما برای من در واتساپ پیام می‌آمد که ایران تعلیق شده است! ظاهراً این موضوع برای یکسری از افراد کاسبی شده و باید جلوی آن را بگیرند. بحث تعلیق را نه به خاطر ماجدی، بلکه به خاطر تیم ملی بگیرید. روز گذشته بانوان در ورزشگاه حضور یافتند و سیستم VAR قرار است راه‌اندازی شود، بنابراین به چه دلیل باید تعلیق شویم؟!

آدمی نیستم که پشت ملی‌پوشان پنهان شوم، این کار نه جوانمردانه است و نه منطقی
سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که گفته می‌شد استوری بازیکنان تیم ملی به معنای حمایت از نامزد خاص فدراسیون بود، تصریح کرد: این موضوع را نمی‌دانم، چون خودم کاندیدای ریاست فدراسیون هستم. آدمی نیستم که پشت بازیکنان پنهان شوم و از آنها بخواهم کاری انجام دهند. این کار نه جوانمردانه است، نه منطقی. مطمئن باشید با همه بازیکنان که صحبت کنید، دغدغه‌شان فقط حضور در جام جهانی است. فکر و ذکر بازیکن باید معطوف به زمین باشد و حق و حقوق و پاداش‌هایش را بگیرد. بازیکن باید در این حد باشد. این بازیکنان زمانی مربی و بازیکن می‌شوند و بعداً متوجه یکسری مسائل خواهند شد. وقتی در قالب مدیر و مربی قرار می‌گیرید نگاه‌تان متفاوت می‌شود. کسانی که استوری گذاشتند، فقط درخواست حمایت از تیم ملی را داشتند.

رئیس فدراسیون شوم، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود
«شایعه شده است بازیکنان تیم ملی تهدید به گذاشتن استوری شده بودند.»، ماجدی در واکنش به طرح این موضوع گفت: اگر کسی این کار را کرده باشد، ایرانی نیست. همه ما برای پرچم و نظام این کشور می‌جنگیم. برخی ناراحتی‌ها از سوی بازیکنان به معنای ضدیت با بازیکن دیگری نیست، بلکه او ناراحت این است که چرا بازی نمی‌کند. شاید از نظر بازیکن حق او باشد که بازی کند، اما مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. اینجا برای بحث اسکوچیچ باید بگویم در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال شوم، اسکوچیچ انتخاب نهایی من برای جام جهانی خواهد بود. من تعهد و باری برای فدراسیون ایجاد نمی‌کنم. برای تغییر اسکوچیچ باید پولی به او بدهم که از صحنه جام جهانی خارج شود و دو برابر آن را به مربی دیگری بدهم که نمی‌دانم از کجا باید بیاورم. ما دو بازی تدارکاتی در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه خواهیم داشت و نهایتاً یک هفته تا 10 روز قبل از جام جهانی تیم ملی به اردو می‌رود تا آماده بازی با انگلیس شود. عقل سلیم چه چیزی می‌گوید؟ از رسانه‌ها خواهش می‌کنم با هر کسی که خوب هستید یا بد هستید تا پایان جام جهانی فقط از تیم ملی حمایت کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر