بازدید 5578

آسمانی صاف و جوی آرام طی ۵ روز آینده

کد خبر: ۱۱۳۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 24 August 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: آسمان کشور طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور صاف و دارای جوی آرام است و تا بعد از ظهر جمعه در استان‌های مرزی کشور از جمله غرب و جنوب غرب شاهد گردو غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در شرق، جنوب شرق و برخی مناطق مرکزی کشور پدیده غالب وزش باد شدید و گردو خاک است که هشدار سطح زرد هواشناسی نیز برای این مورد صادر شده است، ادامه داد: امروز چهارشنبه در خوزستان، ایلام، کرمانشاه، جنوب غرب کردستان، شمال بوشهر، سیستان‌و‌بلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و نیمه شرقی استان اصفهان با پدیده گردو خاک مواجه هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه تا اواخر هفته آینده نیز برای بیشتر مناطق کشور هوای گرم پیش‌بینی می‌شود، افزود: امروز شرق دریای عمان و نیمه غربی خلیج فارس مواج و متلاطم است.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با گاهی وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت در گرم‌ترین ساعت به ۳۰ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به دیروز با ۲ درجه کاهش همراه است و کمینه دما نیز به ۲۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست