بازدید 7980
۴

نظر قالیباف درباره رویکرد دولت سیزدهم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است، گفت: در سالی که گذشت این دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 24 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان به معنای واقعی کلمه ترجمان اخلاص، مردمداری، پرکاری و اثربخشی بودند و در همین مسیر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

وی افزود: به مناسبت آغاز هفته دولت به اعضای هیات دولت، رئیس جمهور، معاونین ایشان، وزرا و آحاد نیروهای پرتلاش قوه مجریه در سراسر کشور خداقوت می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است. در سالی که گذشت این دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت و برخی از کارهای بر زمین مانده را پیش برد.

سفرهای استانی خستگی ناپذیر رئیس‌جمهور تصویر جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده است

قالیباف در ادامه با بیان اینکه مدیریت مهار فراگیری کرونا از افتخارات ایران در دنیاست که نتیجه تلاش های دولت سیزدهم است، تصریح کرد: سفرهای استانی خستگی ناپذیر رئیس جمهور تصویر جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده و حضور میدانی اعضای کابینه برای مردم امیدبخش بوده است. رویکرد توجه به ظرفیت های اقتصادی آسیا نویدبخش است که به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشورهای همسابه منجر شد. همچنین رتبه بندی معلمان عملیاتی شد و اجرای قانون خانواده و جمعیت مورد تاکید دولتمردان است.

وی افزود: این موفقیت ها و موارد دیگری از این دست ان‌شاءالله سبب ایجاد تحولات اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی سازی تحریم ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد.

مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آماده همکاری با دولت در چهارچوب قانون است

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چهارچوب قانون، اختیارات و وظایف خود کارهای بزرگی را در کشور به انجام رسانند و تحولات جدی رقم بزنند.

قالیباف در پایان تاکید کرد: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آماده همکاری با دولت در چهارچوب قانون است و از خداوند متعال برای تمامی دولتمردان توفیق در جلب رضایت ملت شریف ایران و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
آقای قالیباف

به شعور مردم توهین نکن

شما و مجلس شما از ابتدای ورود به انتخابات با یک شعار واحد :

بهبود معیشت مردم با حداقل رای در تاریخ انقلاب راهی ساختمان بهارستان شدین هر روز هم در این مجلس باز همان شعار را تکرارمی کنید

وجدانن امروز معیشت مردم با گذشت 2 و نیم سال از مجلس شما کجا قرار گرفته

مردم هر روز فقیر تر و فقیر تر می شوند

مشکلات و گرفتاری های کشور روز هر روز بیشتر و بیشتر می شود

ایران عزیز ما روز به روز منزوی تر میشود

بعد شما با این سخن های تو خالی بدون پشتوانه عقلی چه چیزی را می خواهید ثابت کنید و به کی


آقای قالیباف مشکل کار این مملکت فقط و فقط در یک نکته نهفته است

کسی که باید در راس امور باشد و کار کند نیست

و کسی که نباید در راس امور باشد و دارد ویران می کند هست

و تا وقتی اوضاع این چنین باشد هر روز دریغ از دیروز خواهد بود
اقای قالیباف یک نمونه از کار دولت این بود که جلوی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو پنج ماه گرفت وکمرمون زیر لار تورم وحشتناک خورد شد این فقط یه نمونهاز بی مسئولیتی دولت بود لطفا این همه الکی برای دلخوشی خودتون به مردم دروغ تحویل ندین مردم دیگه ماشالا خودشون رفتارهارو تحلیل می کنند واحمق نیستند این دولت پدر مردم رو دراورد اگر اقای روحانی بود تاحالا استیضاحش کرده بودین
حتما یکی از ان بارها بزرک افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری است
وقتی دویست عصو مجلس از رییسی دعوت میکنن ریس دولت بشه انوقت توقع دارید قربون دست و پای بلوریش نرن!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها