بازدید 10138
۱

بیشترین مرکز برای قربانی شدن عقل در مسئولان

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه یک سری موارد خلاف شئون قضایی است گفت: بیشترین مرکز برای قربانی شدن عقل در مسئولان طمع است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 24 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حاجی رضا شاکرمی، صبح چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه دادستان شهر قدس با بیان اینکه یک سری موارد خلاف شئون قضائی است اظهار داشت: بیشترین مراکز قربانی شدن عقل، طمع است که دشمن عقل و مثل صاعقه است و وقتی به مسئولی بخورد آن را از بین می‌برد.

شاکرمی با بیان اینکه شهوت، مقام، شهرت، رفیق بازی و مدح و ثناگویی گویی از موارد دیگری است که باید قضات به آن توجه داشته باشند و از آنها پرهیز کنند گفت: اساساً یک قاضی باید طبق موازین قانونی کار انجام دهد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه خودشیفتگی نیز دشمن عقل است افزود: وقتی مسئولی پشت میز خدمت نشست و افراد در مقابلش بودند و تقاضای کار داشتند نباید این خدمت خودشیفتگی بدل شود چرا که اگر خودشیفتگی بر قاضی و یا هر مسئولی مستولی شود باید بداند که جایگاهش را از دست داده و این موضوع مهم است که بدانید هر کس در هر مقامی برای مردم باید فروتن باشد.

وی عنوان داشت: قلم‌ها و میزها امانت هستند باید در این خصوص توجه داشته باشیم و در مقابل کسی که از ما انتقاد می‌کند نباید جبهه گرفت و باید به دنبال رفع نواقص باشیم.

شاکرمی در پایان ضمن تقدیر از زحمات دادستان سابق و توفیق در مسئولیت جدید گفت: برای جلال زاده دادستان جدید نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
باید مسئول خاطی و مجرم را اعدام کنند تا مملکت به ریل اصلاح شدن و شاید وضعیت عادی و نرمال و در آینده شاید پیشرفت، قرار گیرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست