بازدید 5211

روزانه ۱۰ هزار نفر در مرز مهران تردد دارند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰ هزار نفر در مرز مهران تردد دارند.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 24 August 2022

به گزارش «تابناک»، سید زاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از تاریخ ۲۸ خردادماه که روادید به کشور عراق لغو شده با حجم گسترده‌ای از مسافر و زائر در استان مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: روزانه ۱۰ هزار نفر هم اکنون در رفت و برگشت از مرز مهران تردد می‌کنند.

وی افزود: در سنوات گذشته بحث لغو روادید فقط در ایام اربعین بود اما هم اکنون از قبل از اربعین این اتفاق افتاد و استان پذیرای زائران حسینی است.

وی ادامه داد: اتفاق دیگری که رخ داده اینکه در سنوات قبل به دلیل کرونا تعدادی از مالکان اتوبوس در استان به دلیل اینکه مسافرت وجود نداشته، اتوبوس خود را فروخته و الان حدود ۱۰ دستگاه از ناوگان اتوبوسی استان کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کرد: امسال امیدواری با استفاده از تبصره ۱۸ بخشی از کمبود ناوگان اتوبوسی استان جبران شود.

وی در مورد کمبود بلیط اتوبوس در استان، عنوان کرد: هیچ دلیلی ندارد مردم از اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار نباشند، بررسی‌های کلی در این راستا صورت گرفته است.

چشمه خاور عنوان کرد: شرکت‌های حمل و نقل اتوبوس که در داخل ایلام هستند، این شرکت‌ها به هیچ عنوان حق رفتن به مهران را ندارند و باید بدر مرکز استان به مردم خدمات رسانی کنند. همجوار خدمت کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر شهروندان برای تهیه بلیط از مدت ۲۴ ساعت قبل می‌توانند بلیط تهیه کنند، یا اینکه مراجعه حضوری به پایانه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی