بازدید 5853

نظامیان صهیونیست ۳ زن فلسطینی را بازداشت کردند

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست سه زن فلسطینی را در نزدیکی شهر قلقیلیه واقع در شمال غرب کرانه باختری دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵ 21 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، نظامیان صهیونیست این سه زن فلسطینی را در پست ایست و بازرسی «الیاهو» واقع در نزدیکی قلقیلیه بازداشت کردند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که ارتش این رژیم سه زن فلسطینی را در حالی که اسحله «کارلو» و یک نقشه و وصیتنامه در اختیار داشتند در نزدیکی قلقیلیه بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، این سه زن فلسطینی قصد حمله به نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی را داشتند و تحقیقات درباره آن‌ها در جریان است.

طی ماه‌های اخیر حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیان و انجام عملیات شهادت طلبانه علیه صهیونیست‌ها افزایش یافته است.

نیروهای زیادی از ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل بامداد روز جمعه برای دستگیری تعدادی از فلسطینیان به شهر طوباس یورش بردند که موجب درگیری آن‌ها با شهروندان شد.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی از دستگیری پنج فلسطینی در طوباس در کرانه باختری خبر داد و افزود: دستگیر شدگان برای انجام تحقیقات بیشتر به نیروهای امنیتی این رژیم تحویل شده‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته نیز با ده‌ها خودروی نظامی از چند محور به حومه بخش قدیمی شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی یورش برده و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

همچنین منابع خبری جمعه شب گزارش دادند در حمله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به فلسطینیان معترض به شهرک‌سازی‌ها، ۵۱ نفر زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی