بازدید 4545

رگبار باران طی امروز و فردا در برخی از استان‌ها

کد خبر: ۱۱۳۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 20 August 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی امروز و فردا برای مناطقی از شمال غرب و جنوب و شرق سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکز، استان‌های البرز، تهران و مازندران و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران به شکل رگبار پیش‌بینی می شود که گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد شدید موقتی است.

وی ضمن اشاره به اینکه روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، بخش‌هایی از غرب هرمزگان و جنوب استان‌های فارس و بوشهر شاهد این شرایط جوی هستیم، ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی انتظار این شرایط آب‌وهوایی را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی پنج روز آینده درنوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد خیزش گرد وخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی را به همراه دارد، افزود: طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه مناطقی از جنوب‌غرب و غرب کشور با پدیده غبار مواجه اند که این پدیده سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق می شود.

گودرزی اظهار کرد: طی پنج روز آینده آب‌های شرق دریای عمان مواج است و در روزهای یکشنبه و دوشنبه شرق تنگه هرمز هم این شرایط را دارد و آبهای دریای خزر هم از امروز تا روز دوشنبه متلاطم است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف همراه با وزش باد است و فردا نیز همین شرایط جوی را تجربه می‌کند. بیشنیه دمای پایتخت امروز در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه بالای صفر می‌رسد و فردا یک درجه کاهش دارد و کمینه دما هم فردا ۲۳ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار