بازدید 58136

زمان اِعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: احکام اصلاح شده بر این مبنا از شهریورماه ماه در پروفایل بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح و حقوق براساس آن از همان ماه، جاری خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 19 August 2022


اظهارات مهم سرپرست وزارت کار درباره زمان اِعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان

سایز متن
به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، محمدهادی زاهدی وفا در جلسه کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

وی با اعلام این‌که احکام اصلاح شده از شهریورماه اعمال شده و افزایش مطابق با مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان پرداخت خواهد شد، گفت: دولت در این زمینه می‌خواست تصمیم دوباره در مجموعه سازمان تامین اجتماعی گرفته شود و به همین جهت کار را به وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی سپرد.

وی با بیان اینکه دولت برای سایر اقشار و بهبود وضع معیشت آن‌ها نیز برنامه دارد با اشاره به وجود محدودیت بودجه‌ای دولت گفت: دولت براساس پیش‌بینی‌ها در انتهای سال، کسری بودجه ۳۲۵ هزار میلیارد خواهد داشت، بنابراین برای هر تصمیمی که وزرای هیات امنای تامین اجتماعی باید اتخاذ می کردند نیاز به کار کارشناسی دقیق بود تا در نهایت توانستیم سقف آنچه در ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی آمده اعمال کنیم که همان مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره تامین اجتماعی بوده است.

سرپرست وزارت کار اعلام کرد: احکام اصلاح شده بر این مبنا از شهریورماه ماه در پروفایل بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح و حقوق براساس آن از همان ماه، جاری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۰
یا مسوولین متوجه نیستند و یا خود را به متوجه نبودن میزنند
تامین اجتماعی خصوصی است ربط به دولت و بودجه دولتی ندارد و دیگر اینکه دولت چند ده میلیارد بدهی خودش رو به صندوق پرداخت کند
درمورد نحوه پرداخت تفاوت پنج ماه گذشته اشاره ای نشده نکنه فقط از شهریور ماه اجرا و بقیه فراموش بشه
لطفا به وضعیت حقوق سایر صندوقهای بازنشستگی رسیدگی فرمایید.
25درصد متناسب سازی باقی مانده از سال گذشته وهمچنین قانون مناطق جنگی رو برای بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی اجرایی کنید با 30سال سابقه که 8سالش در مناطق جنگی بود مستمری 5950.این افزایش حقوق فقط برای کسایی خوبه که بالای 8میلیون حقوقشون هست برای زیر 8تا نه .حق ما با اجرای متناسب سازی ومناطق جنگی بدید
شیش ماهش رو خوردن !!!!
با بررسی سایت تامین اجتماعی (مشاهده حکم وحقوق)متوجه شدم که آقایان ارقام مستمری سال ۱۴۰۰رو دستکاری کردن ومثلا مستمری سال۱۴۰۰ بنده رو حدود ۸۰۰هزار تومان کمتر درج کردن تا بعداً براساس این رقم جدید ۳۸درصد رو اعمال کنند درحال که قبلا براساس رقم قبلی ۱۰درصد رو اعمال کرده بودن
اینم روش جدیده وبقول معروف از سر نشد ازته جا میکنن
البته دیوان عدالت اداری هنوز هست که درخواست رسیدگی و محاسبه بر اساس رقم واقعی کنیم
سلام
از اول هم فقط دنبال وقت خریدن برای ندادن تفاوت مستمریها بودند و تا الان 6ماه گذشته و حداقل 5ماه حق بیمه با افزایش 57 درصدی را وصول کرده اند ولی هنوز تفاوت 10درصدی را هم نداده اند؟!وقتی آدمهای بیسواد و غیر مرتبط میذاری سرکار نتیجه همین میشه؟
باسلام دوسه ماه قبل عید وامسال هم پنج ماه گذشت یعنی ببینید چه وضعی در مملکت هست بعد هشت ماه افرایش حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده اندازه اعتبار آن بررسی شود حق جلسه برای خودشان پرداخت شده.
سلام پ تکلیف ما باز نشستگان خدمات درمانی چی میشه به خدا ما بریدیم وداد پیش کی ببریم
25% متناسب سازی 51500 تومان و 38% حقوق باید از اول سال 1401 و 25%از اول سال 1400 انشاالله پرداخت خواهد شد . مهمتر اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان غیر دولتی است و تا حالا با آن بازی شده و حتما باید بدهی آنهم پرداخت شود .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها