بازدید 6152

خرید بذر کتان سفید اردبیل

کد خبر: ۱۱۳۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 17 August 2022

این تخم دارای دو نوع طلایی و قهوه‌ای بوده که از نظر خواص و فواید تفاوت چندانی با هم ندارند در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که بذر کتان اردبیل مخصوص به انسان را خریداری نمایید زیرا نمونه‌ مخصوص پرندگان نیز وجود دارد.

خواص بذر کتان و بذر ذرت به گونه‌ ای بوده که باعث تقویت بدن و جلوگیری از بسیاری بیماریهای مزمن مانند سرطان می کند همچنین باعث کنترل قند خون دیابت شده و برای پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی بسیار مفید می باشد.

پزشکان مصرف این بذر را در حد اعتدال برای جلوگیری از ناراحتی قلبی و عروقی توصیه کرده و همچنین از گرفتگی رگها نیز پیشگیری می کند.

خرید بذر کتان سفید اردبیل

به دلیل وجود ویتامینهای بسیار زیاد برای ورزش و بدن سازی بسیار مناسب بوده کربوهیدرات و پروتئین موجود در بذر کتان اردبیل بسیار بالا که نیازهای روزانه بدن را تامین کرده و به دلیل فیبر موجود در آن می توان مانع از ایجاد اشتهای کاذب شده و همچنین باعث کاهش وزن در افراد شود.

میل کردن یک قاشق غذاخوری از دانه کتان تمام نیاز بدن را به مواد مغذی و همچنین ویتامینهای گروه ب برطرف نموده و همچنین سلامتی بدن را تضمین می نماید.

فیبر موجود در بذر کتان و بذر نعنا به دو صورت برای بدن مفید می باشد، که نوع محلول آن جلوگیری از کلسترول بدن خون و همچنین قند کرده و نوع نا محلول آن باعث تقویت باکتریهای مفید روده شده و به دفع مواد مضر و زائد بدن کمک به سزایی می کند و همچنین باعث‌ جذب مواد مفید و مغذی در بدن فرد مصرف کننده می شود.

نمونه های فله موجود در بازار از نظر بهداشتی ممکن است که دارای آلودگی باشد و به شما پیشنهاد می کنیم این بذر را به صورت بسته بندی وکیوم شده و استریل خریداری نمایید.

بذر کتان سفید

کی دیگر از دانه های بسیار پر خاصیت در بازار بذر کتان سفید و بذر نعنا است که بذر کتان سفید طی تحقیقات انجام ‌شده عملکرد کلیه ها را بهبود می ‌بخشد و افرادی که به بیماریهای کلیوی مبتلا شده‌ اند و از آن رنج می‌ برند با مصرف روزانه کتان سفید می‌ توانند آن را درمان کنند البته مراجعه به پزشک در اولویت است.

کتان سفید با در دست داشتن خاصیت ضد عفونی ‌کننده و ضد التهابی می ‌تواند از پوست شما در برابر اشعه های خورشید حفاظت کند همچنین کتان سفید سرشار از امگا سه و لیگنان است که باعث بهبود عملکرد سلولهای ایمنی خواهد شد و سلولهای ایمنی در برابر بیماریها و میکروبها از بدن شما حفاظت می ‌کنند.

یکی دیگر از خواصی که تخم کتان سفید دارد اسیدهای چربی است و به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی این روغن از بزرگ شدن غده پروستات پیشگیری می‌ کند .

خرید بذر کتان سفید اردبیل

شما عزیزان می‌ توانید برای خرید بذر کتان سفید، قهوه‌ ای و مشکی به سایت ما مراجعه کرده و با پر کردن فرم مربوطه نسبت‌ به خرید این محصول اقدام کنید همچنین می ‌توانید با مراجعه به درگاه سایت ما نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و تجربه خود را به عرض ما برسانید.

شما عزیزان باید بدانید که هر نوع خوراکی در کنار فوایدی که دارد مصرف بیش‌ از حد آن نیز برای سلامتی مضر است و عوارضی به‌ دنبال خود دارد پس در مصرف تخم کتان زیاده ‌روی نکنید.

افرادی که روده ‌ی التهابی دارند و روده آنها بسیار تحریک‌ پذیر است باید از مصرف این دانه پرخاصیت پرهیز کند اگر در دوره بارداری یا شیردهی به سر می‌ برید کتان را مصرف نکنید.

خرید بذر کتان

شما می توانید این محصول پر خاصیت را از طریق این سایت خرید کنید و از خاصیتهای بذر کتان بهره مند شوید.

پاکسازی بدن از رادیونوکلئیدها دانه های بذر کتان جاذب قدرتمندی هستند که از نظر خواص کمتر از کربن فعال نیست و بر خلاف جاذبه های مصنوعی بر تخریب سلولهای بدن تاثیری ندارد که بر این اساس استفاده از آن در درمان بیماران مبتلا به بیماری تشعشع است.

در طب عامیانه، دانه کتان و دمنوش آویشن به عنوان خلط آور خوب شناخته شده است که مصرف منظم دانه کتان حملات آسم را تسکین می دهد و به کاهش دوره بیماریهای آلرژیک کمک می کند، عملکرد کلیه و تیروئید را بهبود می بخشد و تعادل هورمونی را در بدن زنان عادی می کند.

خرید بذر کتان سفید اردبیل

دانه های کتان را معمولاً به صورت درشت آسیاب شده با مایعات فراوان می خورند که نوع آن در خرید بذر کتان تاثیر گذار است و از آنجایی که تورم بذر کتان باید مستقیماً در روده ایجاد شود، خیساندن آن از قبل توصیه نمی شود.

دیابت دانه ‌های کتان که عملکرد انسولین را تقویت، در پیشگیری و درمان دیابت نیز استفاده می‌ شوند.

بیماریهای التهابی، امگا ۳ موجود در دانه های کتان، ایمنی کلی بدن را افزایش می دهد که از بروز و توسعه فرآیندهای التهابی جلوگیری می کند.

کمپرس بذر کتان جوشها و آبسه ها را نرم می کند، در درمان بیماریهای مفصلی و تنتور دانه کتان در درمان فرآیندهای التهابی در دهان و گلو استفاده می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # جهش تولید با مشارکت مردم # شب قدر # اعمال شب قدر # دعای روز نوزدهم رمضان