بازدید 5216

۱ کشته در ریزش معدن در جغتای خراسان رضوی

مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای گفت: پس از بازدید میدانی مشخص شد یک دستگاه بولدوزر هنگام کار در این معدن، بر اثر ریزش کوه مدفون شده و راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه جان باخته است.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 15 August 2022

به گزارش تابناک، مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای گفت: ریزش کوه در معدن کرومیت روستای "گَفت" این شهرستان خراسان رضوی، امروز منجر به گرفتار شدن یک مرد میانسال در زیر آوار و مرگ وی شد.

ابوالفضل رفیعی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر ریزش کوه در معدن کروم روستای گَفت و محبوس شدن یک نفر در زیر آوار، بلافاصله یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از بازدید میدانی مشخص شد یک دستگاه بولدوزر هنگام کار در این معدن، بر اثر ریزش کوه مدفون شده و راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه جان باخته است.

مسوول جمعیت هلال احمر جغتای تصریح کرد: اقدامات لازم برای رهاسازی وی با تلاش نجاتگران و کارگران حاضر در محل انجام و جسد وی از زیر آوار بیرون کشیده شد.

کارخانه فروکروم و معادن سنگ آهن، منگنز، کرومیت، مس و سیلیس بخشی از ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن شهرستان جغتای در غرب استان خراسان رضوی است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری جغتای در ۳۵۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل