بازدید 10733

تولید سینی چوبی شیشه ای جدید

کد خبر: ۱۱۳۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 15 August 2022

نام دیگر دیسهای پذیرایی که از گذشته تا به امروز در میان ایرانیان رواج بوده سینیهای چوبی می باشد که از طرح و رنگهای مختفی تولید می شود و از چوبهای کاج، بامبو، گردو، افرا و بلوط می توان سینیهای چوبی با بهترین کیفیت تولید کرد.

کاج، چوبهای کاج از ویژگیهای نرمی برخوردار است که متناسب برای تولید ظروف و سینیهای چوبی می باشد که در برابر چربی مقاوم بوده و جایگزین مناسبی برای متریالهای پلاستیکی می باشد و ساخت آسانی دارد و از طرح و رنگهای مختلفی تشکیل شده است.

بامبو، این چوب در قاره آسیا منشا گرفته است که بافت صاف و رنگ خنثی دارد که با محیط زیست سازگار هستند و علاوه بر سینی ظروفهای بیشماری همچون چنگال، قاشق، کاسه و غیره تشکیل می شود.

تولید سینی چوبی شیشه ای جدید

گردو، یکی از مقاومترین چوبها در صنعت ظروف به حساب می آید مخصوصا در تولید سینی چوبی که احتیاج به ترمیم یا بازسازی دارد از این متریال استفاده می شود جدای از این از مغز گردو هم استفاده های فراوانی می شود.

افرا، چوب افرا در برابر ساییدگی از کیفیت بالایی برخوردار است که به دلیل رنگی کمرنگ و طبیعی که دارد می توان به راحتی آن را رنگ کرد.

بلوط، اگر به دنبال ظروفهای چوبی همچون سینی با رنگ و تنوع بالایی هستید چوب بلوط بهترین گزینه می باشد البته قابل ذکر است که این ظروف به دلیل وزن سنگینی که دارد برای حمل و جابجایی مناسب نیستند.

امروزه با گسترش تکنولوژی و دستگاه ها تولید ظروفهای پلاستیکی و شیمیایی افزایش یافته است که آسیبهای جدی و جبران ناپذیری را نه تنها به محیط زیست بلکه به سلامت انسان وارد می کند که ساخت اغلب ابزارهای مورد نیاز همچون ظروفها از چوب چون قابل تجزیه می باشند نقش بسزایی را در طبیعت و سلامت انسان ایفا می کنند.

سینی چوبی شیشه ای

با توجه به این که رنگ سینی چوبی شیشه ای یا سینی چوبی تزیینی از اهمیت بالایی برخوردار است عموما برندهای خارجی برای رنگ کردن محصولات خود از رنگهای طبیعی استفاده می کنند اما متاسفانه برخی از برندهای داخلی برای رنگ کردن و جلا دادن به محصولات خود از رنگها و مواد افزودنی شیمیایی استفاده می کنند.

دلیل استفاده از این رنگهای مضر اسن است که برخی تولید کنندگان تصور می کنند که رنگهای گیاهی قیمت بالاتری نسبت به رنگهای شیمیایی دارند و برخی از آنها نیز از وجود چنین رنگهایی بی خبر هستند.

تولید سینی چوبی شیشه ای جدید

اگر سری به بازار بزنید متوجه می شوید که سینی چوبی شیشه ای خود به تنهایی دارای انواع بسیار مختلفی نظیر کف شیشه ای می باشد که به جای این که کف آن نیز از چوب باشد یک لایه شیشه نیز به آن اضافه شده است.

اما نکته بسیار مهمی که در رابطه با این سینیها وجود دارد رنگ آنها است که باید از کیفیت بسیار خوبی برخودار باشد زیرا در غیر این صورت پس از گذشت مدت بسیار کمی رنگ آن از بین خواهد رفت و شکل آن بد خواهد شد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که وسایل چوبی دارای آوندها و درزهایی هستند که به آنها اجازه می دهد مایعات مختلف و مواد غذایی را به خود جذب و حضور آنها در میان این درزهای سینی چوبی باعث می شود که سینی پس از مدتی کپک بزند.

سینی چوبی طرح جدید

انواع مدرن سینی چوبی برای سلیقه های جدید معمولا از جنس بامبو هستند و بر خلاف سینیهای طرح دار، هیچ نقش و نگاری روی آنها دیده نمی شود.

سینیهای چوبی ساده برای سبک چیدمان مینیمال در کنار ظروف سرامیکی سفید استفاده می شود و در عین سادگی جذابیت و جلوه ی منحصر فردی خصوصا برای مدرن دوستان ایجاد می کند.

اغلب سینی هایی که برای پذیرایی است و می خواهیم در آن لیوان مسی یا استکان قرار بدهیم، مستطیلی یا دایره ای شکل هستند و سایر سینیهای چوبی که بیشتر ساده هستند ولی طرح ساخت آنها مثل قلب، ستاره، گل و غیره است، سینی سرو هستند.

سینیهای سرو معمولا روی میز جلو مبلی قرار دارد و خوراکیهای کوچک را درون آن به اشکال مختلف می گذارند.

تولید سینی چوبی شیشه ای جدید

مدل جدیدی و پر طرفداری که تازه به بازار عرضه شده مدل سینی چوبی جدید و اردو خوریهای چوبی بامبو است که کاملا بدون طرح است اما یک یا چند گنجشک مینیاتوری زیبا در رنگ های طلایی، نقره ای و یا مسی کنار آن به چشم می خورد.

این مدل بسیار زیبا و خاص است و به جرعت می توان گفت که ظاهری شیک و همه پسند دارد، طراحی گنجشکها روی سینی و مدل قرار گیری آن ها با ظرافت و سلیقه ای مثال زدنی کار شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری