بازدید 7071

مرگ پدر و ۳ پسرش دراستخر کشاورزی

کد خبر: ۱۱۳۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ 13 August 2022

آب تنی پسر نوجوان در استخر کشاورزی تایباد منجر به مرگ او، دو برادر، پدر و یکی از بستگانشان شد.

به گزارش خراسان، سید علی حسینی، رئیس ایستگاه آتش‌نشانی تایباد در تشریح این حادثه غم انگیز گفت: عصر پنجشنبه 20 مرداد اعضای یک خانواده شامل سه پسر نوجوان تایبادی، پدرشان و یکی از بستگان آنها در استخر کشاورزی واقع در محور تایباد به خواف این شهرستان غرق شدند.

ابتدا یکی ازپسرها برای شنا وارد استخر شد اما در این استخر گرفتار و در حال غرق شدن بود که چهار نفر از بستگان وی به ترتیب برای کمک به او وارد استخر شدند اما باتوجه به آشنا نبودن این افراد با فن شنا و همچنین وضعیت استخر کشاورزی همه آنها در این استخر غرق شدند؛ به گفته حسینی، گیر کردن در گل و لای این استخر یکی از دلایل مرگ آنها بوده است.

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی تایباد افزود: با اعزام نیروهای امدادی به محل حادثه اجساد افراد غرق شده از استخر خارج شد و با وجود اقدامات اورژانسی و پزشکی متأسفانه احیای این افراد بی‌نتیجه ماند و آنان جان خود را از دست دادند و اجساد به پزشکی قانونی تایباد منتقل شد.

گفتنی است چهار روز پیش نیز در حادثه مشابهی که در یکی از استخرهای کشاورزی واقع در روستای عبدل آباد خوشاب خراسان رضوی رخ داد پنج نفر که رابطه خویشاوندی با هم داشتند برای نجات جان یک کودک در حال غرق شدن اقدام کردند اما همگی آنها یکی پس از دیگری جان خود را از دست دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل