بازدید 5175

اردوغان: مصمم به پیروزی در انتخابات ۲۰۲۳ هستیم

رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس حزب عدالت و توسعه، تاکید کرد که سران این حزب مصمم به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۳ هستند.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ 13 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه در این کشور، ضمن اشاره به پیروزی‌های انتخاباتی‌اش از بدو تاسیس حزب تاکنون، تاکید کرد که آن‌ها مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری سال ۲۰۲۳ هستند.

 طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، امروز (شنبه) حزب عدالت و توسعه در بیانیه منتشر شده‌اش اعلام کرد که اردوغان به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس این حزب پیام تبریکی به اعضای موسس آن فرستاده و از برنامه‌های آینده حزب گفته است.

اردوغان در پیام خود، از دستاوردهای دولت‌های تشکیل‌شده از حزب عدالت و توسعه در سال‌های گذشته و پیشرفت‌هایی که در زیرساخت‌ها، از آموزش تا سلامت، از امنیت تا عدالت، از حمل‌ونقل تا انرژی و از صنعت تا ورزش ایجاد کرده‌اند، قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه افزود: وقتی امروز به گذشته نگاه می‌کنیم، با خوشحالی متوجه می‌شویم که یک کارزار دموکراتیک و روندی توسعه‌محور یک قرنی را طی ۲۰ سال انجام پیش بردیم. ما مصمم هستیم که حزب عدالت و توسعه را بار دیگر به حزب پیروز پای صندوق‌های رای انتخاباتِ ریاست‌جمهوری و پارلمانی تبدیل کنیم؛ انتخاباتی که قرار است در سال ۲۰۲۳ برگزار شود.

فردا، روز یک‌شنبه (۱۴ آگوست) حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه بیست و یکمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد؛ دولت‌های این حزب، دوره‌های مدیریتی خود را به عنوان موفقیت‌های تاریخی یاد می‌کنند.

پیش از این، فراکسیون پارلمانی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه اعلام کرد که «کمال قلیچدار اوغلو» رقیب ردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور خواهد بود.

از میان اخبار

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل