بازدید 4893

دستگیری سه گروگانگیر در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی و شناسایی و دستگیری سه گروگانگیر، فرد ربوده شده در کمال سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 11 August 2022

 

به گزارش تابناک از خبرآنلاین، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت؛ در پی اعلام یک فقره آدم ربایی و گروگان گیری به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد فرد ربوده شده ساکن کشور امارات عربی که برای وصول طلب خود به مبلغ 10 میلیارد تومان نزد یکی از دوستانش در شهرستان بندرعباس حضور داشته پس از تماس تلفنی توسط افراد بدهکار ربوده شده، که سریعا با اجرای طرح مهار و حضور اکیپی از تیم واکنش سریع شهرستان بندرعباس و کارآگاهان پلیس آگاهی خودروی یکی از متهمان را شناسایی و توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

جعفری افزود: در ادامه با تلاش همه جانبه پلیس ،آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را بصورت صحیح و سالم آزاد و با اقدامات پلیسی محل اختفا دو متهم دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان با بیان اهمیت و نقش بی بدیل همکاری شهروندان با پلیس در کشف جرایم ، از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانی تلفنی 110 به پلیس اعلام نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل