بازدید 13157
۷

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۹ مرداد/ افزایش فوتی‌های روزانه کرونا به ۹۰ تن

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 10 August 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۶۶ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۷۸۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۴۲ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۵۲۳ دوز واکسن در ایران که ۸ هزار و ۱۶۸ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.
 
به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۶۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱‍۰۷۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۷۹ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۲ هزار و ۶۵۴ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۳۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۷۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
آسمون را به ریسمون بافتند که بگن کنترل کرونا بخاطر کارهای انها بود اما هر روز بیشتر معلوم میشه کاری که نکردند هیچ بلکه به گسترش بیماری هم دامن زدند (کارهای انجام گرفته در دوره روحانی قرنطینه ها و جدی گرفتن فاصله گذاری کمک به تولیدی ها برای تولید ماسک و الکل و تخت بیمارستانی و کپسول اکسیژن و واکسن داخلی جذب هزاران نفر پرستار و بهیار برای مراقبت از بیماران و خرید هر نوع دارو که احتمال بهبود بیمار را داشت و خرید واکسن ) کارهای دولت ریسی زدن واکسن خریداری شده تمام در عوض اخراج نیرو های جذب شده گران کردن دارو عدم پرداخت معوقات به تولیدکنندگان واکسن داخلی که منجر به تعطیلی بعضی از خطوط شد و مهمتر از همه سهل انگاری در فاصله گذاری و قرنطینه با بهانه های مختلف !!! بالاخره همه باید به خالق هستی جواب بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
عزیزم من کاری به دولت ها ندارم. الان که واکسن موجود هست چرا مردم در لوستر را نمی زنند ، ، واقعاً یکساعت هم وقت نمی گیرد ، ولی مردم همت نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
حالا می خواهی به رییس فحش بدی بده اما دیگه از اون حسن روحانی اینطور مسخره تعریف نکن لطفا. کلا ۳ سال آخرش تو کاخش بود در نمی اومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
باشه روحانی خوبه! برو دوباره بهش رای بده دلارو بکنه ۳۰۰ هزار تومان
ملت ایران درمورد کرونا خیلی بی احتیاطی کردند و مخصوصا در عزاداریها اصلا پروتکل بهداشتی رعایت نشد و نباید دولت را مزمت بکنند وقتی کشته های کرونا به 300 400 نفر رسید پس بدانید مقصر اصلی خودتان هستید نه دولت اصلا مراعات نمیکنید یک عده مشتاق مرگ با کرونا هستند پس منتظر مرگ باشید
برای اولین بار امروز، در این موج جدید، تعداد کل بیماران شدید کاهش قابل توجهی داشته.
البته تعدا تلفات امروز هم با توجه به اینکه همین یکی دوهفته قبل، فقط تعداد بستری روزانه از دو هزار گذشته بود، عجیب نیست.
البته خوشبختانه این کرونا ضعیفتر بود. وگرنه این دولت نه از واکسن داخلی و نسخه های آپدیت شده اش برای کروناهای جدید، حمایت کرد، نه بر بالابردن تعداد واکسینه شده ها فشار آورد، و نه بهچیوجه روی محدودیتهای عادی کرونا کار کرد...
با توجه به عدم رعایت مردم در عزاداریها این افزایش مرگ قابل انتظار است و بیشتر هم خواهد شد. چرا مردم از رهبر پیروی نکردند و عزاداری فردی بر پا نکردند که به چنین ناهنجاری دچار شویم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار