بازدید 7553

بازی فکری دخترانه بزرگ سیندرلا

کد خبر: ۱۱۳۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 08 August 2022

مهارت هایی که کودک با بازی های فکری مانند سیندرلا، السا، تیزبین و تورتوگا به دست می آورد، باعث افزایش اعتماد به نفس، بالا بردن توجه و تمرکز، درک مفهوم نظم و ترتیب، تقویت مهارت اجتماعی، تقویت هوش فضایی، ریاضی، تجسمی، منطقی و استدلالی می شود. امروزه روانشناسان توسط بازی درمانی می توانند مشکلات کودکان را حل کرده و حتی از طریق آن متوجه مشکلات والدین می شوند.بازی فکری، به هرگونه بازی جسمی و ذهنی گفته می شود که کودکان در بازی، احساسات، امیال و آرزو های خود را بیان می کنند و توسط بازی تهاجمی بودن یا تسلیم شونده بودن، افسردگی یا شاد بودن و نقض حرکتی و ذهنی کودک نمایان می شود که با بازی درمانی این مشکلات حل خواهد شد.با بازی فکری، هوش کودک تقویت شده و ساعت ها با آن بازی سرگرم می شود.

بازی فکری دخترانه بزرگ سیندرلا

اکثر والدین به دنبال بازی فکری دخترانه یا پسرانه هستند تا هوش فرزند خود را افزایش دهند و بازی فکری دخترانه سیندرلا و… برای دختران جذاب تر خواهد بود.بازی های فکری شامل:بازی ریاضی: بازی ریاضی، هوش منطقی و استدلالی کودک را افزایش می دهد و توانایی حل مسئله در کودک بالا می رود.بازی های کارتی: این نوع بازی باعث می شود که کودک توسط کارت ها یک سری از معما ها را حل کند و تمرکز و دقت کودک را بالا می برد.بازی پازل: یکی از بازی هایی است که بزرگسالان هم علاقه ی زیادی به این بازی از خود نشان می دهند زیرا با تمرکز و استفاده از ذهن لذت می برند و می توانند از الزایمر جلوگیری کرده و ساعت ها سرگرم شوند. بازی قصه گویی: با توجه به مهارت قصه گویی و ساخت یک داستان و چیدن وقایع در کنار هم کودک می تواند به رشد سریع مغز کمک کند.بازی معمایی: از 6 سالگی به بعد می توانند کودکان بازی های معمایی را حل کنند که این نوع بازی کمک زیادی به برنامه ریزی حرکتی و هماهنگی حل مسئله می کند.

بازی فکری دخترانه با حال جذاب

به هر گونه کار و فعالیت جسمی و ذهنی فردی و گروهی که باعث بالا رفتن هوش و حافظه فرد شود، بازی گفته می‌شود. بازی های فکری دخترانه و پسرانه جذاب با پیشرفت علم و مدرنیته شدن جوامع جایگزین بازی های با حال دوران کودکی در گذشته شدند. در زمان های قدیم اغلب بازی ها به صورت فردی یا گروهی بیشتر با تکیه بر فعالیت و تحرک بدنی شکل می گرفتند. امروزه انواع مختلفی از بازی های فکری با رعایت اصول روانشناسی کودک روانه بازار و چرخه فروش شده اند. این محصولات به صورت آگاهانه برای رشد شخصیتی و پرورش استعداهای کودک از تمامی زوایا و جنبه ها تعبیه شده اند. از جمله مزایای بازی های فکری می توان به نقش بازی ها در پرورش استعداد کودکان و در ضعف یابی و استعداد یابی کودکان و کشف احساسات عاطفی، از جمله افسردگی و کنترل خشم، رشد عاطفی کودک، رشد اجتماعی کودک ارتباط با دنیای بیرون و اجتماعی شدن کودک و … اشاره نمود.

بازی فکری دخترانه بزرگ سیندرلا

توزیع کننده بازی های فکری کودکان با آگاه بودن از کاربرد و محبوبیت این محصول اقدام به فروش آنها به خصوص بازی فکری دخترانه جذاب می نمایند و افرادی که خواهان خرید این محصولات هستند به راحتی و آسانی می‌ توانند، این محصول را با کمترین هزینه به دست بیاورند. فروش و عرضه بازی فکری دخترانه جالب به صورت عمده نیز امکان پذیر می باشد. خریداران می توانند از طریق اینترنت اقدام نمایند و این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایند. خرید بازی های هوشی از طریق اینترنت این امکان را می دهد در هر نقطه از ایران که هستید این محصولات را سفارش دهید و آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و تضمینی درب منزل تحویل بگیرید.

بازی فکری بزرگسالان دخترانه

بازی های فکری از لحاظ پیچیدگی و چیدمان، باعث شوق فرد می شود و دوست دارد تا پایان بازی آن را همراهی و به اتمام برساند. بازی فکری بزرگسالان دخترانه، دارای تنوع گوناگونی است و هر کدام از این بازی ها به یادگیری و هوش افراد کمک شایانی می کند. بسیاری از دانشمندان بر این باور هستند که بازی های فکری در افراد می تواند  هر دو نیم کره چپ و راست مغز به صورت هم زمان را فعال نگه دارد و باعث خلاقیت و رشد مغز در فرد می شود.

بازی فکری دخترانه بزرگ سیندرلا

امروزه یکی از مهمترین نیازهای کودکان و نوجوانان بازی می باشد، که بهترین جایگزین برای بازی های کامپیوتری، می توان به بازی های فکری اشاره کرد بازی فکری دخترانه بزرگسالان و کودکان بسیار تنوع بالایی در بازار دارد و می توان با توجه به سلیقه افراد خریداری کرد. بازی های فکری باعث رشد و تقویت مغز در کودکان می شود و به پرورش و خلاقیت کودک کمک به سزایی می کند. حتما در زمان خرید محصولات فکری با توجه به سن فرد، تهیه و خریداری شود.

 

انتهای رپرتاژ اگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان