بازدید 42395

دمپایی زنانه مردانه چرم مشهد + واکس صندل چرم مشهد

کد خبر: ۱۱۳۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ 06 August 2022

با فرا رسیدن تابستان و شروع فصل گرما سرعت و میزان تعریق بدن بالا می رود و افراد با استفاده از پوشاک مناسب تا حدی از این عمل جلوگیری می کنند.

صندل مردانه چرم طبیعی یکی از پاپوش های بسیار مناسب است که در مشهد و سایر شهر های ایران با کیفیت های عالی طراحی و ساخته می شود.

در واقع افراد با استفاده از این صندل ها عمل تنفس پا ها را کمک می کنند و با رسیدن اکسیژن به سطح پوست اندام، عمل تعریق کمتر اتفاق می افتد.

صندل های چرم مردانه انواع و مدل های بسیار متنوعی دارد که باعث می شود همه سلیقه ها نمونه های مختلف آن را بپسندند و مورد استفاده قرار دهند.

دمپایی زنانه مردانه چرم مشهد + واکس صندل چرم مشهد

یکی از تولید کنندگان محصولات چرمی که انواع صندل و دمپایی مردانه چرم مشهد را تولید و روانه بازار سراسر ایران می کند مشهد است.

بیشترین تولیدات صندل در مشهد به شهرهای جنوبی ایران که معمولا هوای گرم و خشکی دارد ارسال می شود و برخی از این محصولات به برخی کشورها نیز ممکن است که صادر شود.

یک مدل از این صندل ها بسیار معروف شده است و تحت عنوان صندل بندی به تولید و روانه بازار می شود.

این صندل ها به صورت کاملا طبی طراحی می شوند و زیرا آن ها بسیار نرم است که حالت استانداردی به خود گرفته و باعث آسیب پا نمی شود.

این صندل ها با کیفیت بسیار عالی در مراکز تولید مشهد و سایر شهرستان ها ساخته می شوند و به شهرهای متقاضی ارسال می شوند.

تولید کنندگان این محصول سود خوبی را از فروش محصولاتشان بدست می آورند و امروزه بازار تولید صندل مردانه از رونق خوبی برخوردار شده است.

صندل زنانه چرم مشهد تبریز

اکثرا مردم بهترین مواد اولیه صندل زنانه را چرم مشهد و تبریز می دانند چون از مزایایی همچون راحتی، دوام و عمر بالا، شیک بودن و در تمام میحط ها با اقسام و انواع لباس ها مورد استفاده می باشند.

و اگر به دنبال صندل شگفت انگیز با ویژگی و کیفیت عالی هستید این مدل صندل یک انتخاب عالی است.

دمپایی زنانه مردانه چرم مشهد + واکس صندل چرم مشهد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی صندل های زنانه با مواد اولیه متفاوتی تولید می شود که از بهترین سازنده صندل زنانه چرم مشهد را می توان نام برد.

چرم یک ماده ی طبیعی بادوام و منعطفی است که از پوست جانوران مخصوصا پوست گاو به دست می آید که در محصولات دیگری همچون شلوار، کت، کاپشن، کیف و غیره مورد استفاده می باشد. چرم به دو دسته کرومی و گیاهی تولید می شود که کرومی با استفاده از مواد شیمیایی کروم می باشد و در بسیاری از کشورهای جهان تولید این محصول به این روش ممنوع شده است چون که کروم یک ماده فلز سنگینی است که بر محیط و انسان آسیب می زند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از دولت ها مردم را به تولید چرم و محصولات چرمی به صورت گیاهی تشویق می کند.

کشور ایران در زمینه تجارت چرم بسیار رونق داشته که تولیدکنندگان چرم آن به شهرهای شیراز، تبریز، همدان و مشهد شهرت داشته است که اولین محصولات چرمی ما به نمایشگاه لندن فرستاده شد که مورد تشویق بسیاری از مردمان جهان قرار گرفته شد که بعد از آن اولین کارخانه چرم در سال 1308 در شهر تبریز تاسیس شد و توسط آن به کشورهای دیگر همانند هند، ترکیه و غیره عرضه شد.

واکس چرم مشهد

باید بدانید که واکس چرم مشهد انواع مختلفی دارد که شامل: واکس های اسپری، کفی، جامد کرمی و مایع می شود. نوع اسپری آن در محفظه ای با یک سری مخصوص که برای اسپری کردن می باشد این نوع واکس را قبل از مصرف کردن باید به خوبی تکان دهید و از فاصله ی حدودا 14 سانتی متری بر روی کفش یا کیف خود بریزید و بعد از این کار به مدت 2 ساعت باید بگذارید خشک شود.

واکس های جامد کرمی یکی از واکس های قدیمی چرم می باشد که به کمک یک فرچه آن را بر می داریم و روی سطح کفش می کشیم. این نوع واکس را همه ی ما دیده ایم و نحوه ی استفاده از آن را بلدیم.

دمپایی زنانه مردانه چرم مشهد + واکس صندل چرم مشهد

برای بیشتر شدن عمر کیف، کفش و وسیله های دیگر چرم خود می توانید با خرید واکس چرم مشهد از آن ها محافظت کنید. برای کفش چرم انواع مختلفی واکس وجود دارد مانند: تمیز کننده چرم، مراقبت کننده، براق کننده های فوری و ضد آب کننده نیز می باشد و در قاقع به همین دلیل است که می توان این محصول را یکی از پر فروش ترین انواع محصولات چرم در کشور دانست.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار