بازدید 5095

تداوم بارش‌های موسمی در بیشتر استان‌ها

کد خبر: ۱۱۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 01 August 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا بارش‌های موسمی در کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب سیستان‌وبلوچستان، شرق خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق استان‌های اصفهان، یزد و سمنان‌، همدان، مرکزی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، قزوین، البرز و تهران ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه برای ارتفاعات خراسان رضوی و شمالی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود، افزود: در برخی نقاط احتمال خیزش گرد وخاک وجود دارد و در مناطق مستعد شاهد بارش تگرگ هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در مناطقی که بارش‌ها شدیدتر است هشدار های لازم صادر شده است، ادامه داد: در نیمه شرقی و جنوبی خوزستان، نیمه غربی و جنوبی کرمان، مرکز و جنوب سیستان وبلوچستان، شمال هرمزگان، نیمه غربی و جنوبی فارس و نیمه شرقی بوشهر بارش‌ها در حد هشدار قرمز است و همچنان هموطنان در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

گودرزی اظهار کرد: روز سه‌شنبه در چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، غرب فارس برخی نقاط بوشهر، ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی و روز چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و گاهی گرد وخاک رخ می‌دهد.

وی عنوان کرد: طی چند روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل باد و گرد وخاک ادامه دارد و دریای عمان و تنگه هرمز برای دو روز آینده مواج و متلاطم است.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران عنوان کرد: آسمان تهران امروز نیمه ابری و گاهی اوقات ابری است و برای آن رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید را انتظار داریم و فردا هم این شرایط جوی را در پایتخت شاهد هستیم . بیشینه دمای تهران امروز به ۳۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار