بازدید 3998
۱

تردد بدون محدودیت از مرز‌های خوزستان تا اربعین

مدیر کل حج و زیارت خوزستان: تردد انفرادی از پایانه‌های مرزی استان تا اربعین حسینی محدودیتی ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 31 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، محمدامین یاقوت در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: با پیگیری‌های استاندار خوزستان و معاون امنیتی، انتظامی و مرزی استان، پایانه مرزی چذابه بازگشایی شده و به صورت آزمایشی ۲ نفر بدون داشتن روادید به عتبات اعزام شده اند.تردد بدون محدودیت از مرز‌های خوزستان تا اربعین حسینی

وی با بیان اینکه تردد از این پایانه مرزی به صورت انفرادی تا اربعین حسینی محدودیتی ندارد و برای پس از آن تصمیم گیری خواهد شد، افزود: انتظار داریم زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات عراق دارند، حتما گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار همراه داشته باشند.

یاقوت تزریق حداقل ۲ دز واکسن کرونا را از دیگر شروط اعزام به عتبات عالیات عنوان کرد و ادامه داد: از زائران خواهشمندیم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان مهلت پیش ثبت نام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در سامانه سماح را ۱۷ مردادماه اعلام و اضافه کرد: پس از نهایی شدن پیش ثبت نام، زائران باید مراحل تکمیلی را انجام دهند تا وضعیت بیمه و سایر خدمات نیز مشخص شود.

این مقام مسئول می‌گوید: در ستاد ملی اربعین، تصمیم بر انجام پیش ثبت نام متقاضیان است و از ماه صفر برای اعزام‌های سامانه سماح انجام شود.

به گفته یاقوت؛ زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی ایران و عراق در حال تکمیل هستند و امیدواریم تا ۲۰ مردادماه امسال، سازمان به تعهد‌های خود عمل کنند تا بتوانیم به زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌های شایسته‌ای را ارائه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با توجه به نا آرامی های شدید در عراق و جو ایران هراسی

با کدام منطق اجازه رفتن به عراق رو صادر می کنید؟؟؟


ذره ایی ارزش و کرامت برای ایران و ایرانی ها قائل نیستین


هر چند در صدا و سیما میلی اشاره ایی بهاخبار این روزهای عراق نمی شود

ولی اخبار روز جهان را نمیشود سانسور کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست