بازدید 5005
۱

وزارت‌صمت موافق کاهش تعرفه‌ها به نفع تولیدکنندگان

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: باید در روش‌ها تجدیدنظر کنیم، ما هم موافق کاهش تعرفه‌ها به نفع فعالان اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 30 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مهدی برادران دیشب در جمع فعالان اقتصادی تبریز گفت: در مورد قانون معافیت مالیاتی ماشین آلات نیز پیگیر هستیم تا در مجلس این قانون اصلاح شود.

برادران ادبیات شکل گرفته مبنی بر انداختن مشکل گرانی به گردن تولیدکنندگان را ظلمی بزرگ دانست و اضافه کرد: رهبری همیشه در فرمایشات خود از تولید حمایت کرده اند و باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را بکنیم.

برادران افزود: به قیمت گذاری دستوری قائل نیستیم ولی به قیمت گذاری اعتقاد داریم. باید به تولیدکننده در کشور به چشم یک ارزش نگاه کرد و هر کس در این راه تلاش می‌کند و برای مردم ایجاد اشتغال می‌کند، فردی بهشتی است.

وی حمایت از صنعتگران را وظیفه خود دانست و تصریح کرد: باید به پشتوانه‌ی رهبری، با تفکرات ضد تولیدی برخورد کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در پایان خاطرنشان شد: باید از ظرفیت‌های اتاق استفاده کنیم و در مورد راهبردهای صنعتی از ظرفیت اعضای اتاق‌ها و نگاه بهره‌بردار سود جوییم. خود صنعت بیاید و سند بنویسد و ما فقط افق و خروجی تولید و صادرات را ترسیم کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
عجب !! یعنی بازم می خواهید رانت ایجاد کنید !!! قیمتها را چند برابر کردید چقدر رانت ایجاد شد ؟!!! الان هم که تعرفه ها را می بخشید !!! اینها رانت نیست ؟!!! فقط ارز 4200 تومنی غذا و داروی روحانی رانت بود ؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی