بازدید 8184
۳

بازداشت سارق خانه تبعه چینی در غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت از خانه یک تبعه چینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 28 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» اظهار کرد: با وقوع سرقت منزل از یک تبعه چینی در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند، سرقت توسط یک جوان ۲۲ ساله انجام شده است و با تحقیقات میدانی و رصدهای‌های اطلاعاتی مخفیگاه سارق را در جنوب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان اداره هفدهم پس از دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه تبعه چینی در خانه متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۸ فقره سرقت از خانه‌های سطح شهر تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز شناسایی و دستگیر شده است خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس پرونده، متهم جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
چرا دستگیرش کردید ؟؟ اینهمه چین ما رو غارت میکنه یک بار هم ما دستگیر شدن داره ؟؟؟البته سرقت کار خوبی
ولی نه از شاه دزد
بخواهند همه دزدان دستگير مي شوند فقط بايد يا سلبريتي باشي يا در اين كشور كاره ايي يا سفارت چين وروسيه پشتت باشد چرا اموال مردم عادي كه سال هاست به سرقت رفته پيدا نمي شود؟
خونه من ایرانی رو دزد خالی کرد دو سال گذشته هنوز سارقم شناسایی نشده اونوقت سارق خانه این چینی رو فورا پیداش کردن ! واقعا دستشان درد نکنه !
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی