بازدید 11426
در صورت تن‌دادن به عمل جراحی؛

پوگبا جام‌جهانی قطر را از دست داد

روش تضمین شده، انجام عمل جراحی است اما روند ریکاوری، ممکن است 4 تا 5 ماه طول بکشد و در این صورت پوگبا جام جهانی 2022 و نیم فصل اول سری آ را از دست می دهد
کد خبر: ۱۱۳۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 28 July 2022

پل پوگبا که اخیراً به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست، به مصدومیت از ناحیه مینیسک خارجی زانو دچار شده است. ظاهرا مصدومیت او شدیدتر از پیش بینی های اولیه است.

به نقل از فابیانیا دلاواله از گاتزتا؛ پوگبا پس از ترک اردوی یوونتوس در آمریکا به ایتالیا بازگشت تا متخصصان مختلف ارتوپدی وضعیت او را بررسی کنند.

پوگبا جام‌جهانی قطر را از دست داد

یوونتوس و پوگبا بر سر دو راهی مهمی قرار گرفته اند. او می تواند با انتخاب درمان محافظه کارانه بدون عمل جراحی و به فاصله چند هفته به میادین برگردد اما این روش، تضمین شده نیست و ممکن است سلامت زانوی پوگبا در آینده را به خطر بیندازد.

 

روش دوم و تضمین شده، انجام عمل جراحی است اما روند ریکاوری با توجه به جزییات عمل و واکنش بدن، ممکن است 4 تا 5 ماه طول بکشد و در این صورت پوگبا جام جهانی 2022 و نیم فصل اول سری آ را از دست می دهد. پزشکان باشگاه یوونتوس و پل پوگبا پس از جمع بندی در نهایت تصمیم گیری خواهند کرد که درمان سریع اما ریسکی را انتخاب کنند یا به سراغ درمان قطعی و طولانی مدت بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار