بازدید 38229
با تحولات منطقه و جهان

شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه/ حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق/ موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه/ هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش

شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه، حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق، موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه، هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش و اعلام آمادگی سوریه برای مقابله با تهاجم نظامی ترکیه از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه و جهان در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲ 27 July 2022

شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه/ حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق/ موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه/ هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش

بین الملل تابناک: شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه، حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق، موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه، هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش و اعلام آمادگی سوریه برای مقابله با تهاجم نظامی ترکیه از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه و جهان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در سخنانی برای اولین بار اذعان کرد که سامانه‌های پدافندی روسیه در ماه می گذشته به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در سوریه شلیک کرده است.

وی که این سخنان را در جریان یک سخنرانی مطرح و شبکه 13 این رژیم نیز اقدام به پخش آن می‌کرد، گفت: «دو ماه پیش سامانه ضد هوایی روسیه اقدام به شلیک موشکی به سوی جنگنده‌های اسرائیلی هنگام انجام عملیات در سوریه کرده بود».

گانتز گفت: «این اتفاق برای نخستین بار روی می‌داد. در زمان شلیک پدافند روسیه، جنگنده‌های ما در منطقه نبودند و اوضاع پایدار بود اما ما این رویداد را مورد بررسی قرار دادیم».

بر اساس اعلام شبکه 13 رژیم صهیونیستی، سامانه‌های پدافندی روسیه در ماه می برای نخستین بار اقدام به شلیک موشک به سوی جنگنده‌های اسرائیلی کرده‌اند.

شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه/ حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق/ موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه/ هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش

این شبکه خبری اضافه کرد: «نخست سامانه‌های پدافندی سوریه اقدام به شلیک تمام موشک‌های خود کردند و زمانی که جنگنده‌های اسرائیلی از منطقه حمله دور شدند، سامانه پدافندی روسیه، تعدادی موشک شلیک کرد».

شبکه 13 رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «موشک‌های شلیک شده تهدیدی برای جنگنده‌های اسرائیلی نداشتند اما صحبت درباره رویدادی استثنائی و بی‌سابقه است و با وجود آنکه روس‌ها سامانه‌های پدافندی اس-300 به سوریه داده‌اند اما کسانی که درباره فعالیت این سامانه تصمیم گیری می‌کنند، افسران روس هستند».

روابط رژیم صهیونیستی با روسیه، بعد از جنگ مسکو و کی‌یف رو به تیرگی گذاشت. موضع تل‌آویو در مخالفت با روسیه و در قالب اظهارات «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات کابینه در راستای حمایت از اوکراین، نارضایتی‌های مسکو را افزایش داد.

چند روز گذشته نیز وزارت دادگستری روسیه از یکی از دادگاه‌های این کشور خواست تا فعالیت‌های آژانس یهود در کشورشان را متوقف کند؛ زیرا مدارکی وجود داشت که نشان ‌می‌داد که این آژانس قوانین کشور روسیه را نقض کرده است. دادگاه قرار است روز پنجشنبه این هفته جلسه مقدماتی را برای رسیدگی به این درخواست را برگزار کند.

رسانه‌های عبری زبان نظیر روزنامه «هاآرتص» امروز در گزارش‌هایی اعلام کردند که مقامات تل‌آویو هم‌اکنون در حال بررسی درخواست از یک مقام ارشد مانند هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی هستند تا برای گفت‌وگو با همتای روس خود آماده شده و تنش پیش‌آمده را حل کند. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم روز یکشنبه در بیانیه‌ای هشدار داده بود که بستن دفاتر آژانس یهود یک حادثه جدی است که بر روابط بین دو کشور تأثیر می‌گذارد.

حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق

یک منبع امنیتی بامداد امروز چهارشنبه اعلام کرد که کنسولگری ترکیه در موصل هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

به گزارش سومریه نیوز، این منبع گفت: مجاورت کنسولگری ترکیه در موصل با دو موشک بمباران شد.

وی افزود که در نتیجه هدفگیری کنسولگری ترکیه تعدادی از خودروهای غیرنظامی دچار خسارت شدند.

کنسولگری ترکیه در عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که حال "مهمت کوچوک" سرکنسول و کارکنان کنسولگری خوب است و از حمله موشکی که ساختمان را هدف قرار داد، متاثر نشدند.

شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه/ حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق/ موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه/ هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش

در این بیانیه آمده است: جریان حمله موشکی که ساختمان کنسولگری را هدف قرار داد به هیچکس آسیبی نرسیده است و این حمله تنها خسارات مادی داشته است.

این حمله درحالی صورت گرفته که اخیرا ترکیه شهر دهوک در شمال عراق را هدف حمله موشکی قرار داد که در نتیجه آن ۹ تن کشته شدند. این حمله واکنش شدید داخلی و خارجی را به دنبال داشت و عراق به شورای امنیت شکایت کرد. در مقابل ترکیه مدعی است که این حمله کار تروریست‌های پ ک ک است.

موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه

سخنگوی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا هنوز نشانه‌ای از تحویل پهپادهای ایرانی به روسیه و یا اقدام روسیه در خرید این پهپادها ندیده است.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید دوشنبه (۱۱ ژوئیه) در اظهاراتی مدعی شد که ایران بزودی چند صد پهپاد با قابلیت حمل سلاح به روسیه تحویل می‌دهد. وی در کنفرانسی خبری در واشنگتن ادعا کرد: اطلاعات ما حاکی از آن است که دولت ایران خود را آماده می‌کند، تا در فرصتی بسیار کوتاه، چند صد پهپاد و از جمله پهپادهایی که قابلیت حمل سلاح داشته باشند را تحویل روسیه دهد.

شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه/ حمله موشکی به کنسولگری ترکیه در عراق/ موضع جدید آمریکا درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه/ هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش

ادعایی که واکنش وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت و «ناصر کنعانی» سخنگوی این وزارتخانه تصریح کرد: سابقه همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه برخی فناوری‌های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین برمی‌گردد و در مقطع اخیر هیچ تحول خاصی در این ارتباط رخ نداده است.

هشدار اسرائیل درباره درگیری با حزب الله در میدان کاریش

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای مقابله با حملات احتمالی حزب الله علیه میدان گازی کاریش خبر دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای مقابله با حملات احتمالی حزب الله علیه میدان گازی کاریش آماده می‌کند.

پایگاه خبری عبری زبان "واللا" در این باره گزارش داد که مسئولان اسرائیلی در واکنش به تهدیدات شب گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، تاکید کردند که حزب الله ممکن است نه فقط میدان گازی کاریش، بلکه هر یک از میادین گازی رژیم صهیونیستی که در فاصله ۸۰ کیلومتری غرب حیفا واقع شده، را هدف قرار دهد.

این در حالی است که رسانه‌های عبری زبان امروز اذعان کردند که نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی برای ورود به جنگ آمادگی ندارند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای زمینی ارتش به دلیل وجود مشکلات عدیده، آمادگی جنگ با حزب الله را ندارند.

اعلام آمادگی سوریه برای مقابله با تهاجم نظامی ترکیه

وزارت دفاع سوریه سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش سوریه برای هرگونه حمله احتمالی ترکیه و گروهای وابسته به آن آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه که تارنمای اینترنتی ارتش سوریه و از زبان سخنگوی آن منتشر شد، آمده است که با افزایش تحرکات ترکیه در خاک سوریه در ۲ روز گذشته، تأکید داریم که ارتش ما، برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی آنکارا و گروهک‌های آماده است.

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که ارتش ترکیه تجاوزات و حملات خود به خاک سوریه را از سر گرفته است.

به گزارش این خبرگزاری، اطراف روستای تل زیوان در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شهر القاملشی توسط یگان توپخانه‌ای ترکیه هدف قرار گرفته است که در جریان آن یک سوری مجروح و خسارت مالی به بار آمد و موجب آوارگی چند خوانوار شد.

درحالی که ترکیه مدعی است که حضور نظامیانش در شمال سوریه با هدف جلوگیری از تهدید گروه‌های کردی است، دمشق این اقدام را اشغالگری می‌داند.

دولت دمشق در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس دوره‌ای شورای امنیت نسبت به قصد ترکیه برای حمله نظامی در خاک سوریه اعتراض کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۹
احسنت بر پدافند اس 300 روسیه شلیک بجا بوده بنظر برای این شلیک شده که روی منازل مسکونی در سوریه پرت شود خسارات آن چقدر است وقتی هواپیماهای رژیم صهیونیستی دور از هدف می گردند دیگر چه اهمیتی دارد شلیک شود یا نشود شما این خبر با آب و تاب درج کردید تورا خدا این تیتر ها نزدید یا برید کشکتان بسائید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
گانتز گفت: «این اتفاق برای نخستین بار روی می‌داد. در زمان شلیک پدافند روسیه، جنگنده‌های ما در منطقه نبودند و اوضاع پایدار بود اما ما این رویداد را مورد بررسی قرار دادیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در متن بالا وزیر جنگ اسرائیل داره اعتراف میکنه که در طی سالیان اخیر سامانه اس 300 فقط یکبار در سوریه شلیک کرده!!! اونم در زمانی که به خاطر جنگ اوکراین درگیری بین روسیه و اسرائیل بالا گرفته!!!

عزیزان دقت کنید که اسرائیل تنها در یک سال ( سال 2020) بیش از 200 حمله به موضع ایران در سوریه داشته و هرگز سامانه اس 300 عمل نکرده. یعنی اسرائیل با روسیه در این حملات هماهنگ بودن و قبل از حمله سامانه های اس 300 از مدار خارج میشدن تا اسرائیل با خیال راحت مواضع سپاه رو در سوریه بزنه

این است دوستی با کشور خائنی همچون روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
می زنه یه جور مینالید . نمی زنه یه جور می نالید . فاز شما غرب دوستها چیه ؟ این همه عشق شماها به غرب نگران کننده است . برای خودتان چاره ای کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
دلیل درج اینگونه اخبار توسط تابناک این است که این سایت خبدی هم مجبور است همگام با مسئولین ، خیانتهای روسیه و زد و بندهای پنهانی مسکو و تل آویو را لاپوشانی کند
دکتر نعمت بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
بنده بعنوان کارشناس خبره مسایلاتهای نظامی گری عرض میکنم که نظری ندارم
این حمله درحالی صورت گرفته که اخیرا ترکیه شهر دهوک در شمال عراق را هدف حمله موشکی قرار داد.

پ.ن- ترکیه تمام حملات نظامیش را حتی قبل از حمله اعلام می کند و مسئولیت آن را به عهده می گیرد و همانطور که مقامات رسمی این کشور نیز اعلام کرده اند ترکیه برای حمله به تروریست ها در عراق و سوریه از کسی اجازه نمی گیرد. ولی زمانیکه حمله به دهوک را تکذیب می کند به معنی این است که حمله توسط ترکیه صورت نگرفته است. اصرار رسانه های فارسی زبان به حمله ترکیه به دهوک علیرغم تکذیب آن توسط منابع رسمی این کشور نشانه عداوت و دشمنی بدنه پانفارسیسم نسبت به تورک ها می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
توپ سنگینی که استفاده شده در اون منطقه فقط در اختیار ارتش ترکیه است خود دولت عراق هم رسما ترکیه رامتهم کرده ترکیه در داخل کشورش و کشورهای اطراف در حال اجرای یک آپارتاید وحشیانه است
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
اگر حمله نظامی باشد که معنی ندارد قبل آن اطلاع رسانی کند. لطفا مدرک مکتوب بگذارید که ترکیه قبل حمله به یک موضع اطلاع رسانی کرده باشد. ضمنا این عراق کشور مورد حمله قرار گرفته است که به سازمان ملل شکایت کرده و نیز آمریکا و روسیه و کشورهای اروپایی و عربی رسما آن را محکوم کرده آند. حتما آنها پان ایرانیست هستند. اصلا ایران حمله به مردم غیرنظامی به دهوک را محکوم کرده نه ترکیه را.انگار راقم خود قبل از همه اعتقاد به حمله ترکیه دارد که نفاق ترک و پارس را دامن میزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
آغاز تجزیه ترکیه به دلیل حماقت و توهم حکامش ، بر عشاقش تسلیت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
مرحبا
یعنی چی ؟؟ سامانه ضد هوایی روسیه یرای اولین بار به سوی جنگنده های اسرائیل شلیک کردن ولی جنگنده های اسرائیل اونجا نبودن؟ پس به چی شلیک کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
پوتین جرات ندارد هواپیمای اسرائیل را بزند چون داخل کرملین دخلش را می آورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
به آسمان پر ستاره
جالبه سامانه اس 300برای حفاظت از اسمان سوریه داده ولی با وجود هزاران حمله تا به حال به سوی هواپیماهای اسراعیلی شلیک نکرده وبرای اولین بارهم که شلیک کرده گذاشته تا از منطقه خطر دور بشن وبعد شلیک کرده .
نیروهای مقاومت باید یک گوشمالی خوبی به اردوغان بدهند تا ادم شود
شلیک سامانه های اس ۳۰۰


مواضع فریبکارانه روسیه در همین خبر کاملن مشخص است

سال‌ها در سوریه حضور دارند

اما با وجود حملات پی در پی جنگنده های اسرائیلی به سوریه. ، روس ها هیچ گاه واکنشی نشان نداده اند
تازه واکنش اخیر آنها هم زمانی بوده که جنگنده های اسرائیلی در منطقه حضور نداشته اند


روسیه هرگز در دوستی. روراست و صادق نبوده است

تاریخ گذرگاه عبرت است
در عرصه بین الملل ما باید با رفع تحریم های ظالمنانه و حضور پرشور و حداکثری از تمام ظرفیتهای بالقوه و بالفعل خدادادی باید بتوانیم لذا در درجه اول باید با تولید ده میلیون مگاوامبات گاز و آب و برق و تلفن صرفه جویی باید بکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
آقای دکتور شما کاش رییس جمهوربودی
ترکها از ابتدای هزاره دوم دایما دست به ترکتازی زده اند. ولی تا قرن کنونی لااقل همچون عثمانی ها از شمال بجنوب دست بکشتار مردم و خراب کردن و به آتش کشیدن مزارع مراکز فرهنگی مساجد... بسنده نمیکردند و محله ها و آب ها را هم به امراض مختلف آلوده میساختند(نعش های مانده را در آب ها و قنوات انداختن). و آنرا نشانه قدرت عثمانی نشان میدادند.
ولی اکنون آنرا با حیله گری مدرن انگلیسی/چرچیلی مخلوط کرده اند و روزانه صدها بار معلق میزنند.
بیچاره ایرانیان که بخاطر کارت های بازرگانی سران قوم هر بار باید بهای این معلق زدن ها را پرداخت کند و هر روز روز هم ادامه داشته باشد.
سازمان ملل خنده دار
الان افتخار کنندگان به پابوسی غرب وارد می شوند و با جانبداری از آمریکا ایران را محکوم می کنند، البته با رویکرد خیرخواهانه برای ایران و دلسوزانه برای مردم اوکراین. مردمی که گوشت قربانی خواسته های آمریکا و ناتو شدند و جز ویرانی و آوارگی بهره ای از این جنگ نیابتی نداشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
بروبذار باد بیاد
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
چرا مزخرف میگی؟ اکثر مردم ایران روسیه را جنایتکار و پوتین را قاتل مردم بیگناه اوکراین میدونن. اینقر رادیو مسکو گوش نکن.
شلیک اس-300 روسیه به جنگنده‌های اسرائیلی در سوریه
از این نمد کلاهی در نمیاد ، الکی جو سازی نکن !!!
کشورهای غربی به خیال ابلهانه خودشان می خواستند با تحریم ها جلوی هسته ای شدن ایران را بگیرند؟ اما بقدری احمق هستند که با تحریم ایران و روسیه عملا ایران دارای بمب هسته ای مدرن در حد آمریکا شد
بعبارتی وجود بمب های هسته ای در روسیه و اتحاد و همبستگی ایران و روسیه به معنای تجهیز ایران به قدرت بمب هسته ای است هر چند که کشورها مجاز به استفاده آن نیستند اما وجود آن یک حالت بازدارندگی دارد و ایران در کنار روسیه به معنای استفاده از حالت بازدارندگی بمب هسته ای است که هیچ کس فکر نمی کرد چنین چیزی برای ایران اتفاق بیفتد
هر چقدر که جهان دیرتر مانع حماقت های آمریکا شد ایران سریع تر به قدرت هسته ای نزدیکتر شد و اگر نطنز در گذشته سایت هسته ای بود به یمن حماقت های آمریکا در حال تبدیل به شهر و مجتمع هسته است
گانتز گفت: «این اتفاق برای نخستین بار روی می‌داد. در زمان شلیک پدافند روسیه، جنگنده‌های ما در منطقه نبودند و اوضاع پایدار بود اما ما این رویداد را مورد بررسی قرار دادیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در متن بالا وزیر جنگ اسرائیل داره اعتراف میکنه که در طی سالیان اخیر سامانه اس 300 فقط یکبار در سوریه شلیک کرده!!! اونم در زمانی که به خاطر جنگ اوکراین درگیری بین روسیه و اسرائیل بالا گرفته!!!

عزیزان دقت کنید که اسرائیل تنها در یک سال ( سال 2020) بیش از 200 حمله به موضع ایران در سوریه داشته و هرگز سامانه اس 300 عمل نکرده. یعنی اسرائیل با روسیه در این حملات هماهنگ بودن و قبل از حمله سامانه های اس 300 از مدار خارج میشدن تا اسرائیل با خیال راحت مواضع سپاه رو در سوریه بزنه

این است دوستی با کشور خائنی همچون روسیه
خوب شلیک کرد نتیجه اش چه بود؟
خرواری خبر میذاری .مسخرهاست .
خیلی جای شعف نداره چون می فرمایید بعد از خروج هواپیماهای ما از آسمان سوریه s300 شلیک شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
حتما مانور نظامی بوده
جالبه در حالی که روسهای پلید مورد اعتماد مسئولان اس 300 را به سوریه فروخته اند ولی بکارگیری آن تحت امر خودشان است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امریکا غلط کرد . به هر کسی که بخواهیم سلاح میفروشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
شغل تو چیه؟
مابرای فروش تسلیحات ازهیچکس اجازه نگرفتیم ونخواهیم گرفت
این دولت و رئیسی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی را خیلی خوار و ذلیل کرد!!! جهار ماهه بلاتکلیف و چهل روزه کف خیابون برای حداقل حقشان هستند.....استرس و فشار و ناراحتی زیادی به آنان و خانواده شان وارد شد و کلا همه بدبین ....شدند
برید ببینید که سلاح های روسی چقد مزخرفه تو همین چنگ اوکراین فیلمش هست برید ببینید اس 300 شلیک میکنه موشکش برمیگرده خود پرتابگرش را نابود میکنه
یعنی رسما تایید شده که روسیه عمدا پدافند موشکیشو خاموش می‌کرده تا اسراییل راحت بزنه بره :)
از این به بعد هر کی گفت آمریکا غیرقابل اعتماده، بعد رفت به روسیه اعتماد کرد، نشونش می‌دم.
راستی S-300های ایرانم همینن؟ اگه اسراییل بیاد قراره خاموش شن؟
خیلی دلمون میخواد به خودمان بقبولانیم که روسیه دوست ماست
واقعا مسخره اس . هواپیما اومده کارشو کرده و برگشته رفته اونوقت دو تا دونه موشک زدن رو هوا ترکیده شما تیتر زدین اسراییل رو هدف زده . روسیه دست به اسراییل نمیزنه کمتر تیکه بندازین به اسراییل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها