بازدید 24549
۱

هرمزگان به حالت آماده باش کامل درآمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: این استان با توجه به شرایط جوی و دریایی پیش‌بینی شده در روزهای آینده به حالت آماده باش کامل درآمد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴ 26 July 2022

به گزارش «تابناک»، مهرداد حسن‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ابلاغیه در این خصوص به فرمانداران سراسر استان ارسال شده و مرخصی های مدیران هم لغو شد.

وی ادامه داد: این به دلیل پیش‌بینی تشدید ناپایداری های جوی در جنوب شرق کشور و هرمزگان تا پایان روز جمعه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود:‌ وزش باد شدید جنوب شرقی موجب مواج شدن دریا می‌شود و احتمال رگبار شدید باران همراه با رعد وبرق و تگرگ، تند باد لحظه ای همراه با گردوخاک هم وجود دارد.

حسن‌زاده گفت: از تردد شناورهای سبک اجتناب، فعالیت های تفریحی و شنا در جاسک، سیریک، هرمز، قشم، لارک و هنگام و کیش اجتناب شود و از دوشنبه تا جمعه با توجه به تقویت سامانه فصلی و وقوع بارش های رگباری در مناطق دریایی تمهیدهای لازم در بندرها و جزایر هرمزگان بکار گرفته شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی هرمزگان هم به خبرنگار ایرنا، گفت: این روزها شاهد وزش باد جنوب شرقی هستیم که از سمت اقیانوس هند می‌وزد و احتمال دارد گستره فعالیت سامانه مونسون تا مرکز کشور و مناطقی مانند استان اصفهان و مرکزی هم گسترش یابد.

کیانوش عارفی بیان کرد: شرایط آب و هوایی برای شنبه، یکشنبه و دوشنبه عادی پیش بینی شد اما روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شرایط متفاوت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
وقتى باران مياد دريا نرويد چون احتمال خيس شدن زيادتره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی