بازدید 25392
۲

پیش‌بینی فروپاشی آلمان از سوی نماینده پارلمان

یکی از نمایندگان مجلس نمایندگان آلمان، فروپاشی این کشوور را به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 22 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، یکی از نمایندگان بوندستاگ، مجلس نمایندگان آلمان، فروپاشی این کشور را به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه پیش بینی کرد.

در همین ارتباط نیز، «سارا واگنکنشت»، نماینده بوندستاگ و رهبر سابق فراکسیون پارلمانی حزب چپ، اظهار داشت: برلین باید جنگ اقتصادی علیه مسکو را متوقف کند، زیرا بدون منابع انرژی روسیه قادر به ادامه حیات نیست و کشورر فرو می پاشد.

سیاستمدار آلمانی در ادامه افزود: «مواد اولیه روسیه و بالاتر از همه سوخت نسبتاً ارزان شرط لازم برای وجود صنعت رقابتی آلمان است که بدون آن نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. جنگ اقتصادی کشور ما را نابود خواهد کرد و به سختی به پوتین آسیب می‌رساند.»

«تینو هروپال»، رئیس مشترک حزب آلترناتیو آلمان نیز یکی دیگر از اعضای بوندستاگ است که خواستار توقف نبرد با روسیه است. هروپال می گیوید: «حل بحران اوکراین از طریق دیپلماسی ضروری است، در غیر این صورت هرگز نمی‌توانیم به تحریم‌ها و پیامدهای فاجعه‌بار آن برای رفاه آلمان پایان دهیم.»

شایان ذکر است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را حمایت از افرادی عنوان کرد که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند.

وزارت دفاع روسیه طی عملیات نظامی ویژه، شواهدی را به دست آورده و فاش ساخت که بر اساس آن‌ها در اوکراین فعالیت‌هایی در رابطه با برنامه‌های بیولوژیکی نظامی آمریکا انجام می‌شود. شبکه ای از بیش از ۳۰ آزمایشگاه بیولوژیکی که به طور خاص با عوامل ایجاد کننده طاعون و سیاه زخم سروکار داشت. اسناد دریافتی روسیه نیز حاکی از آن است که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در تأمین مالی این برنامه مشارکت داشته است.

گفتنی است، غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم‌ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی‌های روسیه خبر دادند، بسیاری از شرکت‌ها روسیه را ترک کردند. اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۲
اروپاییا باید برن التماس پوتین. مثل اربابشون که رفت التماس عربستان. تا یاد بگیرن قبل از جنگ افرزوی فکر عواقبش باشند.
بدون جنگ هم آلمان فروخواهد پاشید. وضعیت آلمان در تمام زمینه ها وخیمه، از فرودگاه ها بگیر تا حمل و نقل ریلی و سیستم اداری ، ...

کسانی که مثل بنده در آلمان زندگی میکنن میدونن من چی میگم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر