اخبار مهم کدال دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 19 July 2022

به گزارش بورس تابناک، دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

پرداخت سود نقدی فایرا

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت فایرا منتهی به سال مالی ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱ از طریق سامانه سجام و نیز سود سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۴۰۱.۸.۱ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خریخت

افزایش نرخ محصولات ارسالی  از شرکت خریخت به شرکت ایدم ۳۳.۹۶ درصد می‌باشد که از تاریخ ۱۴۰۱.۱.۱ لازم الجرا بوده است. اثرات مالی و سود و زیانی گزارش مذبور شامل افزایش مبلغ فروش و نیز افزایش درآمد عملیاتی به مبلغ ۸۰.۹۵۴ میلیون ریال از تاریخ ۱۴۰۱.۱.۱ لغایت ۱۴۰۱.۳.۹ می‌باشد.

اطلاعات با اهمیت حفارس

به استناد نامه ۱۰۹۸۳۵ مورخ ۱۴۰۱.۴.۲۵ مدیریت شعبه کرج شرکت حفارس، توافق انجام شده مورخ ۱۴۰۱.۴.۲۵ با اتحادیه نانوایان شهرستان کرج مقرر گردید کرایه حمل آرد یارانه‌ای نوع ۱ و ۲ کرج به میزان ۴۵ درصد از مبلغ ۴۵,۰۰۰ ریال به ۶۵,۰۰۰ ریال افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل در کرج، حدود ۳۰۰,۰۰۰ کیسه می‌باشد. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم ۱۹,۵۰۰ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۵۶,۰۰۰ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره‌های آتی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است تاریخ اعمال نرخ ۱۴۰۱.۴.۲۵ می‌باشد.

عملکرد ۳ ماهه فروسیل

شرکت فروسیل در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱ سود خالص هر سهم ۱,۵۰۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۶۶ درصد افزایش یافته است. سود ناخالص با افزایش ۹۸ درصدی ۷۳۷,۲۶۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۲۰۰,۴۶۵ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه قصفها

شرکت قصفها در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۵,۵۰۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۵ درصد افزایش یافته است. سود ناخالص با افزایش ۸۲ درصدی ۱,۴۵۴,۷۹۷ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۷۲,۰۷۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۳ ماهه خراسان

شرکت خراسان در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱ سود خالص هر سهم ۷,۰۹۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۳۲ درصد افزایش یافته است. سود ناخالص با افزایش ۱۴۴ درصدی ۱۴,۳۸۱,۹۳۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۲,۶۹۹,۱۳۴ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی شفارس

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت شفارس منتهی به سال مالی ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۹.۲۷ از طریق سامانه سجام و نیز سود سهامداران حقوقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۲۷ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۲۷ با ارسال تصویر شناسنامه و کارت ملی و اعلام کد سهامداری و اعلام شماره حساب کامل بانکی به شماره فکس شرکت، به شماره حساب اعلام شده واریز خواهد شد. سود سهام سهامداران حقوقی غیرسجامی با ارسال درخواست کتبی ایشان به همراه تصویر آخرین روزنامه رسمی و اعلام شماره حساب کامل بانکی به آدرس شرکت، به حساب اعلام شده واریز خواهد شد.

پرداخت سود نقدی فتوسا

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت فتوسا منتهی به سال مالی ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود کلیه سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها که دارای سهام با میزان کمتر از ۱۰% می‌باشند، از تاریخ ۱۴۰۱.۸.۱ لغایت ۱۴۰۱.۷.۳۰ واریز خواهد شد. کلیه سهامداران حقوقی، که دارای سهام به میزان کمتر از ۱۰% می‌باشند، از تاریخ ۱۴۰۱.۸.۱ لغایت ۱۴۰۱.۸.۳۰ سود واریز می‌گردد. کلیه سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها و سهامداران حقوقی که دارای سهام به میزان بیشتر از ۱۰% می‌باشند، از تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۱ لغایت ۱۴۰۱.۱۱.۳۰ سود دریافت می‌نمایند.

عملکرد ۶ ماهه گنگین

شرکت گنگین در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱ سود خالص هر سهم ۴۰۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۷ درصد افزایش یافته است. سود ناخالص با کاهش ۸۲ درصدی ۲۰۷,۸۵۴ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۲۲۱,۰۷۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۳ ماهه بزاگرس

شرکت بزاگرس در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱ سود خالص هر سهم ۵۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۵ درصد افزایش یافته است. سود ناخالص با افزایش ۱۰۹ درصدی ۳۱۹,۱۶۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳۰۰,۷۹۷ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی زاگرس

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت زاگرس منتهی به سال مالی ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۴ از طریق سامانه سجام و سود غیرسجامی آن‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۲۰ با مراجعه به هر یک از شعب بانک تجارت و با ارائه کارت ملی و کد بورسی پرداخت می‌گردد. سود صندوق‌ها و سبد‌های سرمایه گذاری از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۴ از طریق سامانه سجام و سود غیرسجامی آن‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۲۰ با ارسال اصل درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی پرداخت خواهد شد. سود سهامداران حقوقی بر اساس نقدینگی شرکت ظرف مهلت قانونی از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد.

عملکرد ۳ ماهه شصفها

شرکت شصفها در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱ سود خالص هر سهم ۷۲ ریال می‌باشد. سود ناخالص با کاهش ۶۲ درصدی ۷۲۳,۴۹۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۱,۴۶۰ میلیون ریال رسید.

اطلاعات با اهمیت وبملت

در خصوص انتقال سهام تملیک شده از دولت به هلدینگ گروه مالی ملت در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۲۶ شفاف سازی انجام می‌شود.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست