بازدید 5006
۵

افزایش ۵۱ درصدی سگ‌گزیدگی در خوزستان

رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش ۵۱ درصدی سگ‌گزیدگی در این استان، در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 17 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر سید محمد علوی بامداد یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: وجود سگ های بی صاحب یکی از مشکلات مهم استان خوزستان بوده که همواره موجب نگرانی است.

وی افزود: بارها شاهد هستیم که سگ‌های بی صاحب در معابر، میدان‌ها و محلات شهرها جولان می‌دهند و کسی جرات نمی‌کند از نزدیک این حیوانات رد شود.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در سال ۹۹ تعداد پنج هزار و ۸۵۹ مورد و در سال ۱۴۰۰ تعداد ۶ هزار و ۶۹۹ مورد سگ گزیدگی در استان خوزستان رخ داد در حالی که در سه ماهه اول امسال ۲ هزار و ۴۰۴ مورد سگ گزیدگی در این استان رخ داده که آمار افزایشی است.

وی افزود: مجموعه بهداشت برای هر مورد سگ‌گزیدگی حدود ۴۵ میلیون ریال بابت سرم و واکسن و ۱۰۰ میلیون ریال بابت مراقبت هزینه می کند.

علوی گفت: روز گذشته در دیدار با دادستان اهواز این مساله مطرح شد و وی دستور ویژه‌ای برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب صادر کرد.

گفتنی است بهمن ماه سال گذشته دکتر مریم جوادپور استاد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز پس از خارج شدن از ساختمان دانشگاه مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفت که برای رهایی از دست آنها قصد فرار داشت اما با خودرویی در خیابان تصادف کرد و جان خود را از دست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
این حیوونا بیگناهن. تا آدمی زاد گازشون نگیره اونا کسیو گاز نمیگیرن.
چرا محیط زیست و شهرداریها در مقابل عده ای مثلا حامی سگها هیچ اقدامی در خصوص کاهش سگهای ولگرد انجام نمی دهد.
در این هفته تنها در محله گلستان یک کودک که به شدت زخمی شده وگوش بچه متاسفانه کنده شده ویک نوجوان که از ناحیه پا بشدت مجروح شده فقط در منطقه گلستان اهواز .شهرداری واداره بهداشت این سگهای ولگرد ووحشی کوچکترین اهمیتی براشون ندارن.گردوخاک یک طرف گرما وبوی دود یک طرف سگهای ولگرد ووحشی هم بهشون اضافه شده.
کجا هستند حامیان سگها چرا لال شدن و یقه پاره نمی کنند واقعا دولت توان جمع آوری را ندارد اشکال ندارد مردم خودشان دست به کار شوند و این سگها را معدوم بکنند
در اهواز سگهای وحشی گله ای رژه میرن اما خبری از شهرداری واداره بهداشت نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست