بازدید 6729

فرار والدین پس از مرگ عجیب دوقلوها

کد خبر: ۱۱۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 16 July 2022

زوج جوان که پس از مرگ دوقلوهایشان در بیمارستان ناپدید شده‌اند ، از سوی تیم جنایی تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش ایران، چند روز قبل، زوج جوانی در حالی که پسران دوقلویشان را در آغوش داشتند به یکی از بیمارستان‌های تهران مراجعه کردند تا نوزادان تحت مداوا قرار بگیرند.

دوقلوها 40 روز بیشتر نداشتند و به علت بیماری در بیمارستان بستری شدند. اما روز سوم، وقتی مادرشان به آنها شیر داد ناگهان دوقلوها بعد از خوردن شیر حالشان بدتر شد و ساعتی بعد نیز جان باختند. این در حالی بود که وقتی کادر درمان به سراغ والدین بچه‌ها رفتند از زوج جوان خبری نبود. مرگ عجیب دو نوزاد از سوی حراست بیمارستان به بازپرس محمد وهابی اعلام شد.

در ادامه تحقیقات با شماره تلفن‌هایی که والدین نوزادان در پرونده‌شان نوشته بودند تماس گرفته شد، اما نه شماره‌ها درست بود و نه نشانی که آنها در پرونده به عنوان آدرس محل سکونت قید کرده بودند.

بنابراین اجساد دو نوزاد به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد تا متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ دو نوزاد را بررسی و اعلام کنند. این در حالی است که بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد دو کودک بر اثر نارسایی تنفسی جان خود را از دست داده‌اند. تحقیقات برای شناسایی والدین نوزادان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر