بازدید 20504

توضیحات وزیر کشور درباره علت تغییر معاون سیاسی: خرمشاد کسالت داشت / محمد رضا غلامرضا هم نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند

معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 16 July 2022

تابناک: احمد وحیدی درباره تغییر معاونت سیاسی خود گفت: معاون سیاسی بنده، دکتر خرمشاد به علت کسالتی که داشتند و تداوم آن، خود اصرار داشتند که انجام‌وظیفه در این مسئولیت سنگین برایشان عملی نیست. به همین علت ما انتخاب جدیدی انجام دادیم و دکتر غلامرضا را به‌ عنوان مسئول معاونت سیاسی برگزیدیم.

وی درباره محمدرضا غلامرضا، معاون سیاسی جدید خود اظهار کرد: ایشان تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

وزیر کشور که با رادیو گفت‌وگو، صحبت می‌کرد، هجمه رسانه‌های معاند در خصوص این تغییر را بی‌اهمیت دانست و یادآور شد: رسانه‌های خارجی همواره انتخاب یک فرد مثبت و مفید و توانمند در مسئولیت‌های سنگین را برنمی‌تابند و انتقاد می‌کنند هرچند برای ما ارزشی ندارند، چون معلوم است آن‌ها به دنبال فهم عمیق از مسائل و انتخاب‌های ما نیستند.

وی افزود: آن‌ها تلاش می‌کنند هر چیزی را دست‌مایه برای تبلیغ علیه نظام قرار دهند که بسیار کم‌ارزش و بی‌اهمیت هستند.

آیین معارفه «محمدرضا غلامرضا» معاون سیاسی جدید وزارت کشور، دوازدهم تیر ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد. پیش از وی «محمدباقر خرمشاد» معاون سیاسی وزیر کشور، ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ از سمت خود کناره‌گیری کرد؛ وی ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با حکم وحیدی این مسئولیت را عهده‌دار شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
ما هم باورکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
آره مثل دروغ های حسن
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
شماها کی باور کردید که این دومیش باشد .
نه انتخاب اولت کارشناسی بود نه انتخاب دومت.بله معاندین مهم نیست چی میگن ولی دلسوزان و آگاهان داخلی که مهمند.حداقل گوشی برای شنیدن داشته باش آقای وزیر.
مرحبا سردار
خب که چی؟؟؟؟ یکی رو میخواین وزیر کنید و این همه مقدمه چینی میکنید؟ مگه اصلا قبلا معاون سیاسی رو معرفی کرده بودین توی خبرگزاری ها؟؟؟
چه برای هم نوشابه باز می کنند
هم نفس؟؟؟؟؟؟؟برای مدیریت کشور تخصص و سواد لازم است نه هم نفسی......................
هیچکدام دردی از مردم را دعوا نمی‌کنند فقط خط و خط بازی خودشان را تکمیل می‌کنند
دکتر خرمشاد به علت کسالتی داشت ،محمدرضا غلامرضا جسارت در برخورد داشت
ملت ایران خواستار برکناری احمد وحیدی وزیر کشور و محاکمه و محکوم به اشد مجازات بشه بخاطر ویرانی اقتصادی که به ۸۰ میلیون نفر تحمیل کرد این خواسته ۸۰ میلیون ایرانی است قوه قضائیه دخالت کند
وقتی بجای تخصص هم نفسی با فلانی شده معیار انتخاب افراد نتیجه‌اش میشه همین سیستم ناکارآمد و اوضاع اسفبار کشور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار