بازدید 165480
۹

نوجوان خواننده‌ای که صدایش به گوش مسئولان رسید

دولت صدای نوجوان خواننده‌ای که در قسمت نهایی برنامه عصر جدید اعلام کرد در صورت برنده شدن، جایزه‌ خود را صرف تعمیر آبخوری مدرسه‌اش می‌کند، شنید و این مشکل را رفع کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 12 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی طولابی در برنامه عصر جدید توضیح داد که لوله‌های سکوی آبخوری مدرسه ای که در آن تحصیل می‌کند خراب است و نیاز به تعمیر دارد.

پس از این خبر، احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری دستور پیگیری سریع صادر کرد و در همان روز عید قربان درخواست علی طولابی اجابت شد و این بهانه‌ای شد برای رفع مشکل مشابه در سایر مدارس کشور.

شب عید قربان، فینال برنامه عصر جدید از شبکه سوم سیما پخش شد و علی نظری طولابی نوجوانی خوش صدا از دیار کوهدشت لرستان با رای حدود دو میلیون تماشاچی به فینال این برنامه راه یافت.

علی طولابی که این روزها در فضای مجازی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته، و شهرت و محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است، بعد از اجرای خود اعلام کرد در صورت کسب مقام اول در این فصل عصر جدید قصد دارد آب‌خوری مدرسه‌ای که در آن تحصیل میکند را درست کند.

وی توضیح داد که لوله‌های سکوی آبخوری مدرسه خراب هست و نیاز به تعمیر دارد و دوستانش گاهی نمی‌توانند آب بخورند یا آب‌جوش می‌خورند.

این برنامه توسط مدیران نهاد ریاست جمهوری دیده شده و آنها این‌ مساله را با حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در میان گذاشتند.

صالحی نیز دستور پیگیری سریع صادر کرد و در همان روز عید قربان درخواست علی طولابی اجابت شد و مشکل آبخوری مدرسه مورد نظر رفع و تجهیز لازم صورت گرفت.

در همین راستا رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طی مکالمه با وزیر آموزش و پرورش از او خواست تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، مشکل مشابه مدارس کشور در مناطق محروم وکم برخوردار نیز شناسایی و رفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۹
مسئولین ما باید از یک بچه فیدبک بگیرند تا بتوانند کار کنند خدایی تشنه کار هستند ولی کاری از سوی متولی های مربوطه داده نمیشود
یعنی هیچ مسئولی تاقبل از اینکه علی اعلام کند از این موضوع خبر نداشت !!!!
باقی مدارس باقی مشکلات چی !!!
اگر تلویزیون واقعا درد مردم داشت
بسیار جای تاسف است که مدیران استانی آنقدر از وظایف خودشان دور هستند که از برآورده کردن نیاز حداقلی دانش آموزان این مرز و بوم خبر ندارند و یا برایشان مهم نیست. یاد بزرگانی که خود را وقف دانش اموزان میکردند بخیر. از آن رادمردان دیگر نشانه ای نیست.
یعنی واقعا مسوولان محلی این مشکلات را نمی بینند تا منعکس کنند و یا مسولان بلند پایه حتما وقتی حیثیت نظام به خارطر این مسایل ضروری جزیی زیر سوال می رود وارد عمل شود. واقعا سیستم بررسی و حل مشکلات در کشور ناکارمد است و تا کار به مغز استخوان نرسد و فریادی بلند نشود کسی به حل مشکلات توجه نمی کند.
یعنی برای حل مشکلاتی به این سادگی باید همچنین برنامه هایی دیده شوند و دستور از مقامات بلند پایه صادر شود؟!
واقعا دستتون درد نكنه اين همه فعاليت و تلاش چه جوري محبت هاي شماها را جبران كنيم!!!!!!!!
پس نتیجه میگیریم که هرکس میخواهد صداش به گوش مسئو لین برسد باید بیاید در صدا وسیما یک دهان بخواند البته به شرط بردن جایزه
لابد استاندار و شهردار و فرماندار و امام جمعه نیز به اتفاق هیات همراه افتتاحش کردند !!
ترا خدا خجالت نمیکشید ؟ وزیر آموزش و پرورش بایستی برای این ندانم کاریها که نمونه ای از هزاران مورد است از ملت عذر خواهی کند
یعنی اگه این نوجوان مساله رو طرح نمی کرد کسی نبود این مشکل اولیه یک مدرسه رو حل کنه ؟؟ وای برشما در آن دنیا چه جواب خواهید داد؟؟
مسئولین به فکر پر کردن جیب خودشان هستن چکار دارن به مشکلات مردم، چکار دارن که بچه های مردم تو مدرسه آب خوردن دارن یا ندارن وقتی که یک نفر مثل این خواننده نوجوان داره فداکاری میکنه از ترس روسیاهی خودشون میرن بررسی میکنن انشالله روزی میرسه که به عذاب الهی گرفتار بشن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار