بازدید 6761

پلیس در تعقیب مرد اسیدپاش

کد خبر: ۱۱۲۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 11 July 2022

ردیابی‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاشی به یک پدر و پسر در شیراز ادامه دارد.

به گزارش ایران، شامگاه شنبه مردی 42ساله به همراه پسر 14ساله‌اش در خیابان آصف شیراز در حال عبور بودند که ناگهان یک موتورسوار به آنها نزدیک شده و با ریختن اسید روی این پدر و پسر بلافاصله فرار کرد.

سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در این باره عنوان کرد: بعد از اعلام گزارش اسیدپاشی در خیابان آصف بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد موتورسوار ناشناسی پس از حمله به یک پدر و پسر و پاشیدن اسید روی آنها از محل گریخته است که هر دو قربانی این حادثه از ناحیه صورت و دست دچار صدمه شده بودند و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز منتقل شدند.

سرهنگ افرامن در ادامه اظهار کرد: از آنجایی که هر دو مصدوم این حادثه در شوک این حادثه هستند هنوز امکان گفت‌و‌گو با آنها میسر نشده و مأموران آگاهی شیراز با بررسی‌های میدانی و همین‌طور بازبینی دوربین‌های مداربسته به‌دنبال شناسایی و دستگیری فرد اسیدپاش هستند و به طور حتم وی را دستگیر خواهیم کرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس درخصوص وضعیت مصدومان این اسیدپاشی نیز گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده وضعیت مصدومان مطلوب گزارش شده و به نظر می‌رسد سوختگی عمیق نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست