بازدید 15012

روادید سفر ایرانیان به قزاقستان لغو شد

وزارت امور خارجه اعلام کرد ایرانیان می توانند در بازه زمانی ۱۸۰ روزه، مجموعا ۴۲ روز (در چند سفر ۱۴ روزه) در قزاقستان اقامت داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ 11 July 2022

به گزارش تابناک، بر این اساس، ایرانیان می توانند بدون روادید وارد قلمرو قزاقستان شوند و در هر بار ورود، حداکثر به مدت ۱۴ روز در این کشور اقامت کنند.

براساس این فرمان، ایرانیان می توانند در بازه زمانی ۱۸۰ روزه، مجموعا ۴۲ روز (در چند سفر ۱۴ روزه) در قزاقستان اقامت داشته باشند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه در این اطلاعیه اضافه کرده است: پیش بینی می شود با این اقدام، مناسبات تجاری، اقتصادی و گردشگری دو کشور وارد مرحله جدیدی شود.

در پایان این اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه از قابل مشاهده بودن جزئیات مقررات سفر بدون روادید به قزاقستان در سایت سفارت کشورمان در نور سلطان، در آینده نزدیک خبر داده است.

اقدام به لغو روادید میان ایران و قزاقستان به دنبال توافق سفر ۲۹ خردادماه «کاسیم جومارت توکایف»، رئیس جمهور قزاقستان به تهران و گفت‌وگوهای انجام شده در این باره است.

درباره لغو روادید سفر ایرانیان به قزاقستان، دولت قزاقستان اعلام کرده که از تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۱ اتباع ایران برای سفر به قزاقستان نیازمند روادید نخواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار