بازدید 13911
جوان‌های عطایی زورشان به غول چکمه‌ای نرسید

شکست شایسته‌های والیبال ایران مقابل ایتالیا

تیم ایران بر خلاف ایتالیا در دریافت اول چندان موفق نبود و در حالی که ایوان زایتسف هم با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ایتالیا هماهنگ نبود، شاگردان کم تجربه عطایی از فرصت استفاده نکردند وگرنه حریف غیرقابل شکست نبود.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ 07 July 2022

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه، ۱۶ تیر به مصاف تیم ایتالیا رفت و سه بر یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۷ ، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران در این مسابقه قرار داشتند. 

شکست شایسته‌های والیبال ایران مقابل ایتالیا

ملی‌پوشان ایران در ست اول این دیدار عملکرد خوبی در سرویس، دریافت و حمله نداشتند و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را واگذار کردند.

تیم ایران بر خلاف ایتالیا در دریافت اول چندان موفق نبود و در حالی که ایوان زایتسف هم با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ایتالیا هماهنگ نبود، شاگردان بهروز عطایی در ست نخست با حملات ضعیف‌تر و اشتباهات بيشتر با اختلاف زیاد بازنده شدند.

ست دوم هم با برتری تیم ایتالیا آغاز شد اما ایران با جبران ضعف‌های ابتدایی خود، در امتیاز ۱۱ بازی را به تساوی کشاند. در ادامه بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت شاگردان بهروز عطایی ۲۷ بر ۲۵ پیروز شدند. بازیکنان ذخیره در این ست به خوبی به تیم کمک کردند.

ایران ست سوم را بهتر از دو ست قبل آغاز کرد و از حریف پیش افتاد اما ایتالیا بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاند. دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشتند و در پوئن‌های پایانی، امتیاز به امتیاز پیش رفتند اما ایتالیا در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ست را برنده شد.

اشتباهات بازیکنان ایران در ست سوم باعث اعتراض شدید بهروز عطایی شد و او به شاگردانش می‌گفت که اشتباهات آنها به ایتالیا اجازه بازی نمی‌دهد و در واقع امتیازاتی که حریف می‌گیرد از بازی خوب آنها نیست.

در ست چهارم با اینکه ایتالیا پیش افتاد اما ایران بازی را به تساوی ۱۵ بر ۱۵ کشاند. با این حال ایتالیا باز هم پیش افتاد و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا مسابقه را با حساب ۳ بر یک به سود خود پایان دهد.

ایران در نخستین دیدار خود از هفته سوم این رقابت‌ها مقابل لهستان به میدان رفت و با حساب سه بر دو پیروز شد.

تیم ملی ایران در سومین دیدار از هفته سوم، فردا جمعه از ساعت 19:30 با اسلوونی روبرو می‌شود.

سیمونه آنزانی، ایوان زایتسف، دنیله لاویا، جیانلوکا گالاسی،  سیمونه جیانلی و الساندرو میشلیتو ترکیب تیم ایتالیا در ابتدای این مسابقه بودند که در مناطق شش گانه زمین این تیم قرار گرفتند و هدایت لاجوردی‌پوشان را نیز فردیناندو‌ دی‌جورجی برعهده داشت.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز این مسابقه را به همراه ایرانیان ساکن لهستان نظاره‌گر بودند. تماشاگران ایرانی در تمام مدت برگزاری مسابقه تیم ایران را تشویق کردند.

نتیجه سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

فرانسه 2 - آمریکا 3
آلمان 3 - استرالیا یک
کانادا صفر - برزیل 3

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار