بازدید 3849
۳

قالیباف: هویت آموزش و پرورش به معلمان است

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هویت آموزش و پرورش به معلمان است، گفت: فرهنگیان در مسیر تمدن سازی نقشی بی‌بدیل دارند.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 04 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در نخستین کنگره معلمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: همیشه موضوع اجرایی شدن رتبه بندی را از وزیر آموزش و پرورش مطالبه خواهم کرد چرا که اجرایی شدن رتبه بندی یک گام اساسی در راستای اجرایی شدن منزلت معلمان است.

وی افزود: اولویت کشور در شرایط کنونی ساماندهی وایجاد ثبات اقتصادی برای همه اقشار از جمله معلمان است که البته این اولویت بندی نباید با تفکیک بین امور فوری و امور مهم مورد غفلت قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدرسه و معلم باید در راس وزارت آموزش و پرورش باشد، گفت: نقش معلمان در مسیر تمدن سازی و گام دوم انقلاب اسلامی بی بدیل است، چرا که معلم رسالت هدایتگری جامعه را برعهده دارد و این رسالت، مسوولیتی بزرگ است.

قالیباف ادامه داد: شفاف سازی، هوشمندسازی، مردمی سازی و کارآمدسازی در هر سیستمی منشا تحول خواهد شد، بنابراین باید نظام برنامه ریزی در حوزه اقتصاد متحول شود.

وی با اشاره به چالش های آموزش و پرورش گفت: عده ای به دنبال خصوص سازی آموزش هستند که این به دلیل ناعدالتی و هم وابستگی ناکارآمد است. آموزش و پرورش یک نهاد اجتماعی برای جامعه سازی و تمدن سازی است و یک بازار اقتصادی برای عده ای سرمایه دار نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با دو بال خداباوری که سنت های الهی را جاری می کند و بال مردم باوری حتما موفق می شویم، این سنت الهی است. مردم ارزش بالایی دارند و وقتی همراه شوند، یاری خدا هم به دنبال آنها خواهد آمد.

قالیباف خاطرنشان کرد: باید در طول زمان مشخص تحول و پیشرفت را در همه نقاط کشور رصد کرد، همچنین از هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان می خواهم تا در مسئله یابی آموزش و پرورش و حل آنها با مجلس همکاری داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
شما که جفت لگدی رفتید تو اعتبار دانشگاه
پس بخاطر همین است که پوست معلمان و فرهنگیان رو زنده زنده جدا میکنید؟ یکی از شروط مسئول طراز اول شدن در کشورمون این هست که حراف و شعار دهنده قهاری باشی
هویت بچه هم به سیسمونیش
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی