بازدید 4642

افتخاری دیگر برای زاگرس پوش: واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

در حال حاضر برند زاگرس پوش به عنوان یکی از بهترین برند های پوشاک مردانه ایرانی شناخته می شود . این تولیدکننده تلاش دارد تا با افزایش کیفیت و زیبایی لباس‌های خود، بتواند آن‌ها را در بازار داخلی و بین المللی به بهترین شکل عرضه کند.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 03 July 2022

عرصه صنعت و تجارت از ابعاد مهم کشور هستند که پیشرفت آن‌ها تاثیر چشمگیری در راهبردهای کشور از جمله اشتغال‌زایی و درآمد سرانه دارد. با توجه به اهمیت و نقش صنعت، معدن و تجارت در کشور روز دهم تیر ماه جهت بزرگداشت صنعت و معدن نامگذاری شده است. 

هر ساله مراسم نکوداشت صنعت و معدن با هدف دستیابی به توسعه پایدار، با نگاهی ویژه و اندیشمندانه به این دو محور برگزار می‌شود. امسال نیز این مراسم در تاریخ 11 تیر ماه 1401 با حضور سران، نمایندگان تشکل‌های صنعتی و معدنی، تولیدکنندگان، کارآفرینان و... برگزار شد.

افتخاری دیگر برای زاگرس پوش: واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

در این بزرگداشت به پاس زحمات برگزیدگان در حوزه‌های مختلف قدردانی به عمل آمد. مدیر عامل شرکت " زاگرس پوش" نیز در این مراسم حضور داشت و از این مجموعه پوشاکی به عنوان "واحد نمونه صنعتی کشور"  قدردانی و لوح تقدیر به آقای رحیم چگنی اهدا گشت. 

شرکت زاگرس پوش با پیشینه دو دهه فعالیت مستمر ، واحدی صنعتی و نوین در حوزه پوشاک می‌باشد. این مجموعه با نظر به اینکه صنعت پوشاک حلقه‌ی مفقوده تولیدات نساجی است در جهت توسعه این صنعت و اشتغال‌زایی، همچنین توسعه پایدار و کاستن وابستگی به برندهای خارجی کوشیده است عملکردی موثر داشته باشد.

افتخاری دیگر برای زاگرس پوش: واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

این واحد توانمند با استفاده از بروزترین دستگا‌ه ها، دوخت و پارچه باکیفیت به تولید پوشاک مردانه از جمله: کت و شلوار ، پیراهن ، شلوار، تی شرت، کفش، کراوات پالتو، کت تک و... می پردازد.

افتخاری دیگر برای زاگرس پوش: واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

همچنین در حال حاضر پوشاک زنانه زاگرس پوش شامل: مانتو، شلوار، پالتو، مانتو و شلوار اداری و... می باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی