سرمایه این نماد ۱۳۲۶ درصد افزایش یافت

افزایش سرمایه ۱۱ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 30 June 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه نماد‌های معاملاتی «دانا»، «ثمسکن»، «خدیزل»، «بپاس»، «فولاد»، «اتکای»، «های وب»، «کاسپین»، «تمحرکه»، وحافظ» و «قنیشا» بر روی سایت کدال منتشر گردید، میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.

 

ثبت افزایش سرمایه دانا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ افزایش سرمایۀ شرکت بیمه دانا از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۹,۴۵۷,۰۲۲ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۱۵۴۵۷۰۲۲ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

ثبت افزایش سرمایه  ۱۵ درصدی ثمسکن

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ افزایش سرمایۀ شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از مبلغ ۵,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۸۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱ درصدی خدیزل

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بهمن دیزل (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۸,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۸,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۸,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۹۰ درصدی بپاس

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۳۰,۶۱۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲۷,۵۵۶,۲۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۲۷,۵۵۶,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۲۴,۴۹۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، ۳,۰۶۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته‌ها.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی، احراز شرایط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حفظ نسبت توانگری مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۸۱ درصدی فولاد

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲۳۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۲۳۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۲۳۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیتِ اسمیِ ۹۱۴ مگاوات، خرید دارایی‌های سرمایه‌ای (۵۰ دستگاه لوکوموتیو)، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایۀ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، مشارکت در افزایش سرمایة شرکت‌های سرمایه‌پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته (خرید سهام)

صدور مجوز افزایش سرمایه ۵۴ درصدی اتکای

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه اتکایی ایرانیان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته‌ها.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۳۲ درصدی‌های وب

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت داده گستر عصر نوین (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۸,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱۹,۳۳۷,۳۵۷,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱۹,۳۳۷,۳۵۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱۹,۳۳۷,۳۵۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی موضوع مفاد بند ف تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور

همچنین مجمع عمومی فوق العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ ۲۷,۶۷۷,۳۵۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدّت ۲ سال به هیئت مدیره تفویض نماید تا هیئت مدیره شرکت پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی کاسپین

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت داروسازی کاسپین تأمین (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی، اصلاحات GMP بخش نیمه جامدات و بهسازی آزمایشگاه میکروبی

صدور مجوز افزایش سرمایه  ۱۹۱ درصدی تمحرکه

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ماشین سازی نیرو محرکه (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱۲۱,۸۴۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲۳۳,۳۲۸,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۲۳۳,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۲۳۳,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" مصوب ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ مجلس شورای اسلامی

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی وحافظ

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ هیئت مدیرة شرکت بیمه حافظ   مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه ۱۳۲۶ درصدی قنیشا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ افزایش سرمایۀ شرکت قند نیشابور  از مبلغ ۲۷۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۸۵۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۲۹۱۹۷۹ میلیون ریال، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۳۲۸۸۰۲۱ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل