بازدید 6580

چاقوکشی زورگیران مشکی پوش در شهر!

کد خبر: ۱۱۲۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳ 28 June 2022

زورگیران مشکی پوشی که برای فرار از چنگ قانون به روی شهروندان مشهدی چاقو کشیده بودند در حالی با تلاش نیروهای گشت کلانتری شهرک ناجای مشهد به دام افتادند که تاکنون توسط 9 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

به گزارش خراسان، زن جوان بدون توجه به اطراف خود در حاشیه خیابان وکیل آباد 68 نشسته و سرگرم جست وجو در گوشی تلفن همراهش بود اما 4 چشم شیطانی در آن سوی خیابان او را می پاییدند. دو جوان موتورسوار که برای گوشی قاپی از لانه مجردی خود خارج شده بودند، زن جوان را طعمه ای مناسب برای سرقت یافتند چرا که او گوشی آیفون گران قیمت را طوری در دست گرفته بود که تبهکاران زورگیر را به وسوسه انداخت.

طولی نکشید که موتورسیکلت بنفش رنگ به سمت زن جوان به حرکت درآمد و در نزدیکی او متوقف شد. در همین حال ناگهان سرنشین موتورسیکلت که جوانی لاغراندام بود و همانند راکب موتورسیکلت تی شرت و شلوار مشکی به تن داشت در یک چشم برهم زدن، گوشی تلفن را از دست زن جوان ربود و بر ترک موتورسیکلت نشست.

راکب نیز بی درنگ گاز موتورسیکلت را فشرد و دو جوان گوشی قاپ به طرف ابتدای بولوار وکیل آباد گریختند اما راننده یک خودرو بنابر احساس وظیفه شناسی و با دیدن این صحنه سرقت در حالی به تعقیب موتورسواران مشکی پوش پرداخت که زن جوان در حالت بهت و حیرت فرو رفته بود.

دزدان موتورسوار زمانی که به ابتدای بولوار اقبال لاهوری رسیدند، به خاطر سرعت زیاد به مخمصه افتادند و راکب جوان که دیگر نمی توانست موتورسیکلت را به درستی کنترل کند، هنگام دور زدن زمین گیر شد و با واژگونی موتورسیکلت، آن ها نیز نقش بر زمین شدند. تعدادی از شهروندان مشهدی که شاهد صحنه سرقت تبهکاران مشکی پوش بودند بلافاصله در اطراف دزدان خطرناک حلقه زدند تا از فرار آنان جلوگیری کنند اما یکی از دزدان مخوف خنجری را از زیر لباس هایش بیرون کشید و به سمت شهروندان حمله ور شد تا راه گریزی برای فرار از چنگ قانون بیابد.

در همین لحظه تلفن پلیس 110 نیز به صدا درآمد و خبر گوشی قاپی به نیروهای گشت نامحسوس گزارش شد. ماموران گشت تجسس کلانتری شهرک ناجا که در همان اطراف مشغول گشت زنی بودند با دریافت این خبر، بلافاصله به سوی بولوار وکیل آباد حرکت کردند اما دو جوان لاغراندام مشکی پوش با تهدید شهروندان در حالی از معرکه گریخته بودند که موتورسیکلت آنان در صحنه جرم رها شده بود.

بنابراین نیروهای تجسس با صدور دستوری از سوی سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) به جست وجوی تبهکاران مخوف پرداختند و با مشخصاتی که از آنان در دست داشتند وارد بولوار لادن شدند چرا که ردزنی سارقان از حضور احتمالی آنان در بولوار لادن حکایت داشت.

با توجه به صدور دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) نیروهای انتظامی برای برخورد قاطع با سارقان زورگیر و اخلالگران در امنیت مردم در حالت آماده باش قرار داشتند و برای دستگیری مجرمان باید از همه امکانات پلیسی و تحقیقات میدانی استفاده می کردند به همین دلیل افسران زبده دایره تجسس پس از حدود یک کیلومتر ردزنی سارقان زورگیر، آنان را در حالی شناسایی کردند که قبل از ورودی بولوار لادن و پشت یکی از پست های برق حاشیه بولوار وکیل آباد مخفی شده بودند تا دیگر همدستانشان به یاری آنان بیایند.

بنابراین گزارش، نیروهای نامحسوس پلیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دو جوان مشکی پوش را به محاصره درآوردند اما یکی از آنان دوباره خنجر را بیرون کشید تا شاید از چنگ پلیس هم فرار کنند ولی این بار با لوله سلاح کلت روبه رو شدند که آنان را نشانه رفته بود. دزدان مسلح به سلاح سرد که دیگر همه چیز را پایان یافته می دیدند، خنجر ترسناک را به زمین انداختند و بدین ترتیب حلقه های قانون بر دستانشان گره خورد.

فرمانده انتظامی مشهدبا تایید چاقو کشی دزدان و حمله آنان به سوی شهروندان، در باره این ماجرا به «خراسان» گفت: با انتقال دو سارق زورگیر و موتورسیکلت بنفش رنگ آنان به کلانتری در حالی بازجویی های تخصصی از آنان آغاز شد که گوشی سرقتی زن جوان از جیب یکی از دزدان کشف و تحویل مال باخته شد.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: در همین حال 9 تن از مال باختگان دیگر که گوشی تلفن همراه آنان با شیوه گوشی قاپی مورد دستبرد قرار گرفته بود با حضور در کلانتری شهرک ناجا، سارقان جوان را شناسایی کردند.

«کلیددار امنیت شهر» اضافه کرد: متهمان با هماهنگی های قضایی در اختیار افسران دایره تجسس قرار گرفتند تا بازجویی ها برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان و دستگیری مالخران ادامه یابد به همین منظور تحقیقات گسترده ای به سرپرستی سروان سیفی (رئیس دایره تجسس کلانتری شهرک ناجا) آغاز و مشخص شد که زورگیران مذکور لانه مجردی در شمال شرق مشهد دارند و سرقت های خود را در اوایل شب انجام می دهند به گفته سرهنگ دهقان پور، در حالی که زورگیران مذکور به 4 فقره گوشی قاپی در مناطق بولوار هاشمیه، هفت تیر و میدان حر اعتراف کرده اند تلاش برای دستگیری مالخر مورد ادعای آنان نیز ادامه دارد.

فرمانده با تجربه انتظامی مشهد همچنین با تاکید بر این که متهمان ادعا می کنند گوشی های سرقتی را به فردی در منطقه خواجه ربیع فروخته اند، تصریح کرد: آنان گوشی های گران قیمت را با مبالغ اندکی به فروش رسانده اند و مدعی هستند که وجه آن را به طور نقدی از مالخر دریافت کرده اند.مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: دو سارق زورگیر با دستور مقام قضایی روانه زندان شده اند اما بررسی های پلیسی زیر نظر سرهنگ فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی