بازدید 5890

باند ۶ نفره کلاهبرداری در اینستاگرام منهدم شد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بلافاصله در این راستا جستجوهای تخصصی و علمی در فضای مجازی انجام و در نهایت هویت ۳ نفر از متهمان این پرونده در نجف آباد شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 28 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از مهر، رئیس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۶ نفره‌ای که از طریق فروش لباس در اینستاگرام و عدم ارسال کالا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

 سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت خانمی به پلیس فتا شهرستان نجف آباد مبنی بر توسط یکی از صفحات مجازی فروش لباس در اینستاگرام مورد کلاهبرداری واقع شده موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فرد شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تبلیغ فروش لباس مواجه شده و وقتی با فروشنده تماس می‌گیرد وی از او می‌خواهد تا مبلغ مورد نظر را برایش واریز کند تا لباس برایش ارسال شود، اما بعد از واریز پول نه تنها هیچ لباسی برایش ارسال نمی‌شود بلکه فروشنده دیگر جوابگوی تماس‌هایش نبوده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بلافاصله در این راستا جستجوهای تخصصی و علمی در فضای مجازی انجام و در نهایت هویت ۳ نفر از متهمان این پرونده در نجف آباد شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ مرتضوی، با تحقیقات صورت گرفته از متهان ۳ نفر متهم اصلی دیگر نیز که اعضای یک خانواده و دارای سوابق مشابه بودند نیز در شهرستان برخوار دستگیر و به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با شیوه مذکور اعتراف کردند که با اقرار صریح این افراد به ارتکاب عمل مجرمانه خود، برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی می‌گوید: در گوشی تلفن همراه متهمان شش صفحه اینستاگرامی مرتبط با فروش لباس و کلاهبرداری کشف شد و ۵ مال باخته در این پرونده شناسایی شدند. کسانی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفتند می‌توانند برای انجام شکایت به پلیس فتا شهرستان نجف آباد مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی