بازدید 7923

دستگیری آدم‌ربا پس از ۳۷ روز در داراب فارس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: فردی که در اردیبهشت‌ماه سال جاری با سلاح گرم یک نفر را در داراب گروگان گرفته بود پس از ۳۷ روز دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 27 June 2022

به گزارش «تابناک» ایرنا؛ سرهنگ حمید افرامن روز دوشنبه در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی با سواری سمند در یکی از روستاهای شهرستان داراب در اردیبهشت‌ماه سال جاری، پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ساعات پایانی همان شب خودرو آدم‌ربا در حالی که فرد ربوده شده در سلامت کامل در آن بود را در اطراف یکی از روستاهای داراب کشف کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد آدم‌ربای ۳۶ ساله به سمت کوه‌های اطراف شهرستان داراب متواری شده است، گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی به محل مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند پس از ۳۷ روز فرد آدم‌ربا در حالی که با سلاح گرم قصد تیراندازی به سمت پلیس داشت را دستگیر کنند.

افرامن با بیان اینکه در بازرسی بدنی و همچنین مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح گرم و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد،گفت: در سوابق این آدم‌ربا یک فقره سرقت به عنف موبایل و همچنین تهدید شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد آدم‌ربا به قصد اخاذی اقدام به آدم‌ربایی کرده بود، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان