بازدید 7292

تیراندازی در عروسی با یک کشته و ۳ مصدوم

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از فوت یک کودک و مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه‌ای در ملارد بر اثر انجام رسم نادرست تیراندازی در عروسی خبر داد و گفت: داماد و پدرش بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ 27 June 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بامداد روز دوشنبه پس از پایان مراسم عروسی در شهرک طلائیه ملارد، در مراسم عروسی پدر داماد در پی انجام رسمی که داشتند با تفنگ ساچمه‌ای وارد جشن شده و به دلیل سهل‌انگاری تیری از تفنگ پرتاب شده و چند مصدوم برجای گذاشت.

وی گفت: در این حادثه یک کودک فوت شده و مادر و دو کودک دیگر در بیمارستان بستری شدند که طبق گزارش رسیده حال مادر مساعد نیست.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: حمل هرگونه سلاح سرد و گرم توسط شهروندی که مجوز حمل نداشته باشد، ممنوع است و درصورت اخذ مجوز صرفا جهت انجام کارهای ذکر شده در مجوز باید استفاده شود.

وی با بیان اینکه مقام قضایی با این مسئله حتما برخورد کرده و براساس ضوابط و قوانین موجود تصمیم‌گیری می‌کند، خاطر نشان کرد: پدر داماد و داماد توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده و در بازداشت به سر می‌برند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان