اخبار مهم کدال یکشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱

یکشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 27 June 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

پرداخت سود نقدی تدبیر

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت تدبیر در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: این شرکت فاقد سهامدار حقیقی بوده، لذا پرداخت سود سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سهامداران حقوقی در مهلت قانونی و با درخواست کتبی سهامداران و اعلام شماره حساب و شماره شبا پرداخت خواهد شد.

انعقاد قرارداد مهم فجر

شرکت فجر با شرکت جهان پارس قرارداد احداث خط ۵۰۰۰۰۰ تن اسیدشویی و ۳۰۰۰۰۰ تن نوردسرد به مبلغ ۸,۷۸۱,۲۲۹ میلیون ریال در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۴ منعقد نمود.

پرداخت سود نقدی کرماشا

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت کرماشا در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامدار حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۵ از طریق سامانه سجام و سود سهامدار حقیقی غیرسجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱۰ با در دست داشتن کد بورس و کارت ملی به کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور مراجعه و سود خود را دریافت نمایند. سود سهام صندوق‌ها و سبدگردان‌ها پس از ارائه درخواست کتبی ایشان، از طریق واریز به حساب بانکی معرفی شده از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۲۵ پرداخت خواهد گردید. سود سایر سهامداران حقوقی پس از ارائه درخواست کتبی ایشان، از طریق واریز به حساب بانکی معرفی شده در مهلت قانونی پرداخت خواهد گردید.

تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام فجهان

افزایش سرمایهُ شرکت فجهان از مبلغ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱.۴.۴ لغایت تاریخ ۱۴۰۱.۴.۱۳ و شماره حساب‌های ۲۲۸۹۰۷۰۴۴۶ بانک تجارت شعبه جهان فولاد سیرجان جهت واریز وجوه تعیین شده است.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خاذین

طبق صورت‌های مالی حسابرسی نشده مبلغ ۱.۲۵۳.۲۵۰ میلیون ریال زیان خالص شرکت خاذین در پایان سال ۱۴۰۰ بوده است که پس از توافق با شرکت سازه گستر سایپا و دریافت تعدیلات فروش محصولات زیان خالص این شرکت به ۱۱.۸۴۳ میلیون ریال تغییر یافت. افزایش نرخ محصولات: x۱۱۱ شامل %۱۲۷، ۱۵۱ شامل ۲۵% ۲۱۱ شامل ۲۱% ۲۱۲ شامل ۲۱% ۲۳۱ شامل ۱۱% ۲۳۲ شامل ۱۱% شاهین شامل ۳۵% نیسان شامل ۲۳% می‌باشد که مبلغ درآمد عملیاتی شرکت بعد از دریافت تعدیلات مبلغ ۱۳.۴۹۶.۹۳۹ میلیون ریال می‌باشد.

عملکرد ۱۲ ماهه خاذین

شرکت خاذین در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۳۸ درصدی ۶۱۴,۴۲۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۱,۸۴۳ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه ثتران

شرکت ثتران در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۲۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۷ درصدی ۴۸۳,۴۶۳ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲۳,۲۹۳ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی دتماد

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت دتماد در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی تا تاریخ ۱۴۰۱.۱۰.۳۰ و سایر سهامداران حقیقی غیرسجامی می‌توانند از بهمن ماه ۱۴۰۱ در دست داشتن کارت ملی خود با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه سود سهام خود را دریافت نمایند. سود سهامداران حقوقی از ۱۴۰۱.۱۱.۱ به بعد از طریق صدور چک و توافق فی مابین انجام خواهد شد.

پرداخت مطالبات سنواتی ولساپا

مطالبات سهامداران شرکت ولساپا که تا تاریخ ۱۴۰۱.۳.۲۹ در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در تاریخ ۱۴۰۱.۳.۳۰ از طریق سامانه سجام پرداخت شده است.

شفاف سازی دی

در سنوات گذشته و برخلاف دستورالعمل‌ها و مقررات بانک مرکزی ج. ا. ا، بالغ بر ۵۵.۰۰۰ میلیارد ریال منابع سپرده گذاران از محل بدهکاران موقت و بصورت علی الحساب در اختیار تعداد محدودی از شرکت‌های گروه قرار گرفته بود که این مهم به دفعات در گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک به آن اشاره گردید. در سال ۱۳۹۹ و به استناد تکالیف مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این بانک، تمامی مطالبات موصوف در چارچوب عقود اسلامی به تسهیلات تبدیل گردیده و در سال ۱۴۰۰ نیز مطابق دستورالعمل صادره بانک مرکزی ج. ا. ا با عنوان طبقه بندی تسهیلات و مطالبات، مانده طلب از شرکت‌های فرعی به طبقه مطالبات معوق منتقل و به میزان ۱۰.۹۷۳ میلیارد ریال ذخیره برای آن شناسایی و در یادداشت شماره ۸‏-۱۴ صورت‌های مالی تلفیقی بانک (حسابرسی نشده) منتهی به پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ افشاء و انتشار عمومی گردید. ضمنا خاطر نشان می‌سازد تاکنون حدود ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات فوق الذکر تعیین تکلیف گردیده و وصول الباقی مطالبات از شرکت‌های فرعی بانک به همراه مطالبات غیرجاری سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، به صورت جدی در حال پیگیری است که نتایج آن در گزارشات میان دوره‌ای و سالانه افشا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار